جانشین فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار:

مردم فریدونکنار اجازه نمی دهند عده ای چهره شهر را مخدوش کنند / راهپیمایی عفاف و حجاب با هدف مطالبه گری عمومی

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار با اعلام اینکه راهپیمایی عفاف و حجاب عصر امروز جمعه 21 تیرماه در فریدونکنار برگزار می شود گفت:مردم فریدونکنار اجازه نمی دهند عده ای چهره شهر را مخدوش کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۲۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی محسنی جانشین فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار ضمن گرامی‌داشت هفته عفاف و حجاب از اجرای 15 برنامه فرهنگی متنوع در این هفته خبرداد و گفت:  ویزیت رایگان بیماران، نمایشگاه عفاف و حجاب، مسابقات ورزشی، برنامه‌های اردویی و نشست‌های بصیرتی و معرفتی از برنامه ها بود.

وی با اعلام اینکه مهمترین برنامه این هفته راهپیمایی خانوادگی مدافعین حریم خانواده است، گفت:  راهپیمایی مدافعان حریم خانواده  امروز جمعه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۸ از پارک پل میلاد آغاز و تا پارک لاله فریدونکنار ادامه دارد و همچنین در انتهای مسیر برنامه‌های شاد و متنوعی همراه با قرعه کشی، اهدای جوایز و تجلیل از بانوان محجبه برای افراد حاضر اجرا می‌شود.

محسنی هدف از راهپیمایی مدافعان حریم خانواده را حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و مطالبه‌گری در بخش حجاب دانست و یادآور شد: فریدونکنار دارای مردم انقلابی و غیور و زنانی با عفت است که اجازه نمی‌دهند برخی افراد با اهداف مشخص به دنبال تخریب چهره این شهر باشند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار در گفتگو با بصیر نیوز،با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف یکی از مهمترین مسائلی است که اسلام برای مسلمانان واجب کرده است، اظهار کرد:با عفاف و حجاب  کرامت، ارزش، امنیت و آینده افراد تضمین می شود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به هجمه‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران به ویژه در زمینه فرهنگی که حجاب یکی از شاخه‌های اصلی آن محسوب می‌شود،خاطر نشان کرد: ضروریست تا زنان و مردان ما نسبت به اهمیت رعایت حجاب آگاهی کامل به دست آورند تا در تلاطم امواج توطئه‌های دشمن غرق نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها