خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان چادگان گفت: عفاف وحجاب ارزشی است منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی قرار داده شده تا سلامت جامعه و نفس ونسل را محقق کند.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۹۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها و مسئول بسیج جامعه زنان چادگان خواهر پاسدار سیده اعظم موسوی در حاشیه راهپیمایی و همایش عفاف و حجاب در چادگان و در گفت و گو با خبرنگار این رسانه گفت: 21 تیر ماه سالروز حمله وحشیانه رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب و به خاک و خون کشیدن آنان در مسجد گوهرشاد در سال 1315، به عنوان روزملی عفاف وحجاب نام گرفته است.

وی تصریح کرد: عفاف وحجاب ارزشی است منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی قرار داده شده تا سلامت جامعه و نفس ونسل را محقق کند.

 پاسدار موسوی یادآور شد: پوشش وحجاب نه تنها از نظر اسلام وادیان الهی بلکه از نظر علوم انسانی وجامعه شناختی یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای بالا بردن ارزش واحترام زن وجلوگیری از ابتذال اوست. تفکراسلامی عفاف و حجاب سلاح مبارزه و صیانت از عفت وپاکی دختران ماست؛ زن ها همانطور که درگذشته باخون خود به ویژه در واقعه مسجد گوهرشاد از آن صیانت کردند، امروز درسایه عزت و اقتدار نظام اسلامی مدافع کرامت وحرمت زن هستند که با احیای این کرامت مسیر رشد وتعالی را طی کرده و با زندگی عفیفانه خود پا به عرصه های مهم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گذاشته وپیشگام مبارزه با جنگ فرهنگی غرب می باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان چادگان تأکید کرد: پرداختن به حجاب وضرورت الگوگیری از فرهنگ ناب فاطمی در عصر حاضر عمده ترین ضرورت فکری وفرهنگی جامعه است زیرا حجاب و حیا مهم ترین نماد دینداری و پایبندی به ارزش های الهی درجامعه دینی ما به شمار می رود.

موسوی ادامه داد: ما بسیجیان در بسیج جامعه زنان شهرستان چادگان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب وحمایت از مواضع اسلامی و ایرانی، برضرورت اقدام هماهنگ مسئولین و نهاد های متولی حجاب و عفاف در راستای نهادینه کردن این ارزش والای دینی تأکید می کنیم و به دنبال راهپیمایی و تجمع گسترده امروز در شهر چادگان و اعتراض مردم این شهر نسبت به بروز بدحجابی، مطالباتی از مسئولین شهرستان داریم:

  • بانوان شرکت کننده در این راهپیمایی خواستار برخورد با عوامل بدحجابی درسطح شهرستان چادگان و بخصوص دانشگاه شده اند واز مسئولین درخواست داریم تا این فریضه الهی را درسطح جامعه به صورت گسترده نهادینه کنند.
  • از کلیه نهادهای فرهنگی از جمله روحانیت معزز، ستاد امر به معروف ونهی از منکر، اداره ارشاد واسلامی، آموزش وپرورش، امور بانوان فرمانداری، دهکده عمران، هلال احمر، دادگستری، بهزیستی وکمیته امداد امام خمینی(ره) انتظار می رود در جهت فراگیر شدن بحث عفاف وحجاب که نمایانگرجامعه دینی است تلاش بیشتری مبذول نماید.
  • از نیروی انتظامی خواستاریم در برخورد با پدیده بدحجابی و بی عفتی در جامعه بیش از پیش و محکم واستوار با این جور هنجار شکنی ها برخورد قاطع داشته باشد.

در پایان با استعانت از خدای متعال وطلب امداد وکمک از امام عصر(عج) وپیروی از رهنمود های نایب برحق ایشان امام خامنه ای(مدظله العالی) دست وحدت را بسوی آسمان بلند کرده تا در پرتوی این وحدت ویکدلی ویک صدایی با عزمی ملی ومردمی در نهادینه شدن فرهنگ حجاب وعفاف در کشور گامی بلند برداریم ودر این عرصه موفق وپیروز گردیم.

حجاب برای بالا بردن ارزش زن وجلوگیری از ابتذال اوست

ارسال نظرات
پر بیننده ها