مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام در روستای ابرسج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۵۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، افتتاحیه کلاسهای تابستانی جوانه های صالحین و اوقات فراغت پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام با حضور متربیان صالحین و اولیا وفرماندهی وشورای حوزه در محل پایگاه روستای ابرسج بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم سیدعلی حسینی زرگر فرمانده حوزه در سخنانی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و هفته حجاب و عفاف با بیان اینکه استفاده از فرصت در روایات و قرآن مورد تاکید قرار گرفته است و یکی از وظایف بسیج در این راستا غنی سازی اوقات فراغت در قالب حلقه های صالحین است گفت: طرح‌ جوانه های صالحین در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و آموزش و مهارت آموزی برنامه ریزی و اجرا می شود و امیدواریم در این راستا شما شرکت کنندگان بهره لازم را ببرید.
در این برنامه گروه سرود حلقه صالحین نوجوانان پایگاه به اخراجی برنامه پرداختند و فرمانده پایگاه و مسئول طرح جوانه های صالحین در این خصوص مطالبی را بیان کردند.
لازم به ذکر است طرح جوانه های صالحین در پایگاه های منتخب سراسر کشور در راستای غنی سازی اوقات فراغت حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان پایگاه در قالب کلاس های مختلف فرهنگی آموزشی و مهارتی تربیتی هنری اجرا می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها