خبرهای داغ:

برگزاری اجتماع مردمی حجاب و عفاف درتمام شهرهای خوزستان از جمله اهواز و دزفول

اجتماع مردمی حجاب و عفاف درتمام شهرهای خوزستان از جمله اهواز و دزفول برگزار شد
کد خبر: ۹۱۵۵۲۰۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به گزارش بسیج یک استاد حوزه و دانشگاه در این اجتماع که با شعار حضور هر بانو به نیابت یک شهید برگزار شد، گفت: بانوان با رعایت حجاب و عفاف در حفاظت از ارزش های اسلامی در خاکریز دشمن هستند و همواره به دفاع از ارزش ها می‌پردازند.
حبیب اله سعد افزود: حجاب در پوشش جسم و عفاف در راه رفتن، صحبت کردن، حرکت کردن و سایر رفتارها نمود دارد به همین دلیل عفاف کامل تر و عمیق تر از حجاب است.

وی با توصیه مادران  به عادت دادن دختران به رعایت حجاب، گفت: دختران در حوزه ورزش در سالهای اخیر مدالهای زیادی کسب کرده اند که امیدواریم در کل میادین ورزشی این چنین بدرخشند.
وی با بیان اینکه ورزش های رزمی به علت وضعیت جسمی دختران مناسب آنها نیست، گفت: در سال های اخیر گرایش مسیحیان به اسلام به قدری زیاد بوده که جامعه شناسان فرانسوی را به تعجب واداشته است.
این استاد دانشگاه گفت: اگر گرایش مسیحیان به اسلام به همین منوال ادامه یابد تا سال ۲۰۴۰ جمعیت مسلمانان فرانسوی بیشتر از جمعیت مسیحیان خواهد بود.
تجلیل از دختران شهیدان سعد و هیودی، برپایی غرفه حجاب و عفاف، اجرای سرود دختران و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه های این اجتماع بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار