خبرهای داغ:
یکی از جانبازان شمیایی ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت همزمان با دهه کرامت به فیض شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۰۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از اهواز، همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) یکی از جانبازان شمیایی 70 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت به فیض شهادت نائل آمد و میهمان همرزمان شهیدش شد.

شهید توکل پناهنده‌نیاز از جانبازان دلیر شهرستان رامهرمز است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه با دیگر رزمندگان اسلام در جبهه حضور یافت در چند عملیات مهم شرکت کرد.

شرکت در عملیات کربلای 4، عملیات کربلای 5 و عملیات کربلای 8 از جمله سوابق حضور جانباز شهید توکل پناهنده‌نیاز در جبهه است.

این دلیرمرد رامهرمزی در عملیات کربلای 4 در دی ماه سال 1365 به علت استفاده دشمن بعثی از سلاح ممنوعه دچار مجروحیت شیمیایی شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

شهید توکل پناهنده‌نیاز پس از تحمل 33 سال درد و رنج مجروحیت، بیش از این دوری یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و آسمانی شد.

جانباز شیمیایی شهید توکل پناهنده‌نیاز فرزند عبدالمحمد است که در سال 1344 دیده به جهان گشود و دو فرزند دختر و یک پسر به نام رسول از او به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ح

ارسال نظرات
پر بیننده ها