بیانیه انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلان به مناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب صادر شد

انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلان به مناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۷۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلان به مناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب بیانیه صادر کرد. مشروح این بیانیه به شرح زیر است:


به نام خدا

درک ضرورتِ عفاف و حجاب، مستلزم تبیین و پرداختن به کاربرد و فوایدآن است، به شکلی که برای غیرمسلمان‌ها نیز این کاربرد‌ها و فواید، ملموس و مشخص باشد. از بین همه‌ی کاربرد‌های عفاف و حجاب، جلوگیری از هدر رفت نیروی کار و تقویت عزت نفس زنان در عدم ارائه‌ی جسم خود برای تمتع مردان و نیز اهدافِ تبلیغاتی، که عفاف مردان و نهایتا پایداریِ خانواده و جامعه را به دنبال دارد.

برای شبکه‌ی صهیونیزم جهانی کافی است تا با تبلیغات گسترده، پیچیده و هدفمند و عرضه‌ی سبک‌های زندگی مبتنی بر دوری از عفاف و حجاب، فطرت انسان‌ها را مشغول و از انتخابِ سبک زندگی عفیفانه و محجوب منحرف و به انواع دیگرِ سبک زندگی، سرگرم و آن را تحمیل و در واقع ازانتخابِ آزاد محروم کند و آزادی را به سخره بگیرد. در این هیاهوی رسانه ای، ابزاری که می‌تواند به آزادکردن فطرت‌ها از این تحمیل و مشغولیت و سرگرمی، تاثیر مستقیم بگذارد، همان رسانه است و درواقع اگر آزادیِ کامل و حقیقیِ انسان‌ها از اغوای رسانه‌ای و آزادی ازقیودِ سرگرمیِ بی عفتی و مشغولیت به سبک زندگیِ خلاف عفاف، اتفاق بیفتد، حتما، انتخاب بشر عفاف و حجاب است چرا که فطرت راه روشن خود را می‌یابد.

انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلان، ضمنِ یادآوری مسئولیت مدیران به اجرای قانون عفاف و حجاب به کمک برنامه‌ای فرهنگی، همه جانبه، مستمر، کاربردی، غیرسیاسی، به روز، با چشم انداز دریافتِ نتیجه‌ی بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت و با هماهنگی و همدلی همه‌ی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، برای بازکردنِ زنجیر‌های روانی از انتخاب آزاد و حقیقیِ افرادِ جامعه در  سبک زندگی و هدایت به فطرتِ هوشیار، بر وظیفه‌ رسانه و همکاران رسانه‌ای به عنوان مهم‌ترین ابزار رهانیدن فطرت‌ها تاکید می‌کند و خود را نیز ملزم به جهاد رسانه‌ای در این خصوص می‌داند و از تمامی همکاران و مسئولان و همه‌ی کسانی که به نوعی رسانه در اختیار دارند، می‌خواهد بر این راه دشوار قدم گذاشته و همه‌ی بستر‌ها و ملزومات این جهاد رسانه‌ای را بپذیرند و عمل نمایند.
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات