خبرهای داغ:
کاراته‌کار همدانی با بیان اینکه حجاب کامل برای من محدودیتی در میادین ورزشی ایجاد نمی‌کند، گفت: حجاب باعث بسیاری از موفقیت‌هایم در میادین ورزشی شده است.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۶۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

حجاب باعث بسیاری از موفقیت‌هایم در میادین ورزشی استپرنیا رنجبران کاراته‌کار همدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: من متولد سال 86 هستم و اکنون در کلاس هفتم تحصیل می‌کنم و از کلاس پنجم چادر می‌پوشم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد به ورزش روی آوردی؟ گفت: بسیار به ورزش‌های رزمی علاقه داشتم و رشته کاراته را انتخاب کردم و در دفاع شخصی مقام دوم را کسب کردم و به دلیل خطرناک بودن این رشته را ادامه ندادم.

این کاراته‌کار همدانی ابراز داشت: کلاس چهارم که بودم مسابقه کانگورو برگزار شد که دیپلم این رشته را هم کسب کردم، ورزش را خیلی دوست دارم و بسیار به آن علاقمند هستم.

وی با بیان اینکه ما خانوادگی در قشر مذهبی بزرگ شدیم و پدرم هیئت‌دار است، افزود: حجاب کامل برای من محدودیتی در میادین ورزشی ایجاد نمی‌کند.

رنجبران تصریح کرد: به نظر من در حجاب هیچ محدودیتی وجود ندارد، وقتی انسان حجاب کامل دارد، ارزش خود را بالا می‌برد و نشان می‌دهد یک خانم ارزشش بسیار بیشتر از اینها است که بخواهد بی‌حجاب باشد.

وی عنوان کرد: حجاب باعث بسیاری از موفقیت‌هایم در میادین ورزشی شده است و حجابم را دوست دارم و به آن احترام می‌گذارم و حتی اگر بگویند حجابت را بردار تا به کارهای دیگر دست بزنی من حجاب را انتخاب می‌کنم و به آن افتخار می‌کنم.

کاراته‌کار همدانی گفت: حجاب نه تنها از ما مراقبت می‌کند و برای انسان با ارزش است بلکه بسیار مزیت دارد و انسان‌ را از آسیب‌ها حفظ می‌کند.

وی در پایان با تقدیر از زحمات مربی و پدر و مادرش ابراز داشت: در کنار ورزش در رشته‌های هنری از جمله بافت تابلو فرش، ساخت گردنبند و... نیز فعالیت می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات