فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کوهرنگ در اجتماع حامیان حجاب و عفاف شهرستان کوهرنگ بانوان را سرمایه های اجتماعی کشور برشمرد که برخلاف تبلیغات مغرضانه دشمنان اسلام درجامعه آزادانه فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۵۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

 به گزارش خبرگزاری استان چهارمحال وبختیاری همایش حجاب وعفاف باحضورکاروان خادمان رضوی درشهرستان کوهرنگ برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ در این اجتماع زنان را سرمایه های اجتماعی کشور برشمرد و اظهار داشت: برخلاف تبلیغات دشمنان اسلام بانوان ایرانی آزادانه  در اجتماع فعالیت می کند.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی، دلسوزی دشمنان برای نداشتن آرادی زنان در ایران را دروغی بزرگ خطاب کرد و افزود: بانوان عفیفه ایرانی در همه عرصه های اجتماعی فعالیت می کنند.

موسایی ادامه داد: آزادی مدنظر غرب یعنی آزادی امیال و خواسته های انسانی و شهوانی که هیج سدی نداشته باشند و این آزادی غربی قبل از انقلاب برجامعه تسلط داشت، که با حضور بانوان ایرانی در همه صحنه های انقلاب اسلامی به انحطاط و آزادی غربی مدنظر غرب برای   زنان نه گفتند.

این مقام مسئول، استفاده ازرسانه ها و ماهواره ها و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به جای سلاح نظامی برعلیه بانوان ما را از حربه های دشمنان برشمرد و اظهارداشت: دشمنان اسلام ، باصرف هزینه های گزاف می خواهند از طریق نفوذ و تهاجم فرهنگی در قشر بانوان ما، جامعه اسلامی را به انحطاط بکشانند، تا از این طریق زمینه تسلط بر ما را پیدا کنند.                   

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ  با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره)که فرمودند: "زنان ما انسان ساز هستند و اگر آنها را از جامعه بگیرند جامعه سقوط می کند"، حفظ حجاب  و عفاف را ازخون شهداء ارزشمندتر برشمرد و غیرت و تعصب مردان برحفظ حریم وصیانت خانواده را تکلیف دانست.

موسایی درپایان یادآور شد: آمار و اطلاعات در جامعه نشان می دهد تبلیغات دشمنان برای جلوه دادن انحطاط و بی عفتی در جامعه ایران اسلامی دروغی بیش نیست و دشمنان ماباصرف هزینه های بسیار عده ای از جوانان ما را فریب داده و با نمایش آنها در فضای مختلف می خواهند جامعه را از دست رفته نشان دهند؛ اما برخلاف تصور غلط دشمنان بانوان عفیفه ما درخانه هایشان مشغول تربیت فرزندان همچنین نگه داشتن ستون های خانواده هستند.

ارسال نظرات