کارشناس مسائل دینی در تجمع مدافعان حریم خانواده در بروجن گفت: حفظ چشم، گوش، قلب و تمامى اعضا و جوارح از هر گونه خطا و گناه عفاف است که حاصل این عفت و حجاب درونى، پوشش ظاهرى است.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۵۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهه پر خیر و برکت کرامت و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب ، اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در میدان شهید ناغانی شهر بروجن برگزار شد.

در این مراسم که به یاد شهیده عفاف و حجاب شهرستان بروجن خانم معصومه آرامش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین صابری به ایراد سخن پرداخت و اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی را تشریح کرد.

وی در ادامه گفت: اولین  طرح استعمار برای رخنه کردن و برچیدن فرهنگ  یک کشور اسلامی، اشاعه فحشا و فساد در این کشورهاست. برای این منظور، زن مسلمان به عنوان یک سدّ بزرگ بر سر راه آنان بود و اولین اقدامی که برای برداشتن این سدّ انجام دادند برداشتن حجاب بود.

حجت الاسلام صابری  افزود: حفظ چشم, گوش, قلب و تمامى اعضا و جوارح از هر گونه خطا و گناه عفاف است که حاصل این عفت و حجاب درونى, پوشش ظاهرى است. به تعبیرى حجاب میوه عفاف است و عفاف ریشه حجاب.

این کارشناس مسائل دینی در پایان خاطر نشان کرد:  حکمت حجاب, سنجش میزان عبودیت و اطاعت بندگان است. بانوان با حفظ حجاب مى توانند اطاعت را که روح و پیام اصلى عبادات بشر است, اثبات کنند و در زمره اطاعت کنندگان الهى قرار گیرند.

ارسال نظرات