کارشناس مذهبی با بیان اینکه حجاب دافعه آسیب‏های اجتماعی است، گفت: حجاب یکی از مهمترین عوامل رشد زنان می‌باشد
کد خبر: ۹۱۵۵۱۴۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین همتی در جشن روز دختر که در پایگاه کوثر باباحیدر برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: هفت راز موفقیت وجود دارد که  بیان شده است هرکس به این موارد توجه ویژه داشته باشد قطعا موفق خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این رازها دقیقا مطابق با دستورات اسلام است و اگر آنها را به صورت دقیق بررسی کنیم میینیم که همان دستورات دینی و تکالیف دینی ما هستند و در چند مورد دقیقا احادیث معصومین ما مستقیما اشاره داشته است.

کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: رازهایی که امروزه بشر به آنها پی برده و بر روی آنها تاکید دارد ائمه ما خیلی وقت پیش به عنوان تکالیف دینی به ما گفته اند اما متاسفانه این ما هستیم که کاهلی کردیم و به این دستورات توجه نکردیم.

همتی در ادامه عنوان کرد: یکی از همین تکالیف دینی که موجب تحکیم جامعه و خانواده و همچنین موجب رشد و شکوفایی بانوان است عفاف و حجاب است.

وی تصریح کرد: گرانبهایی زن از منظر اسلام به این است که عفاف، پاکدامنی و حفظ حجاب را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بنیان خانواده مستحکم شود و این امر از جنبه روانی به بهداشت روانی اجتماع کمک میکند و از جنبه خانوادگی سبب تحکیم روابط افراد خانواده و برقراری صمیمیت می گردد.

کارشناس مذهبی افزود: بی تردید همه اذعان دارند که حجاب دافعه آسیبهای اجتماعی و بسترساز رشد، ترقی و عزت بانوان در اجتماع است، و بر این نکته واقفند که رعایت حجاب موجب استحکام و پایداری کانون خانواده است.

ارسال نظرات