معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا گفت : کلاس های معرفتی جوانه های صالحین شیوه های درست تربیتی و رفتاری را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۴۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن بریمانی در  حاشیه مراسم افتتاحیه قرارگاه جوانه های صالحین در ساری گفت و گو با خبرنگار بسیج ،با اشاره به اینکه طرح جوانه های صالحین از طرح های معاونت تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است،اظهار کرد:در این طرح برنامه های تربیت دینی و آموزش های مهارتی اجرا می شود تانوجوانان وجوانان با فراگیری شیوه های دینی و مهارتی بتوانند به رشد و تعالی برسند.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا مازندران  ضمن بیان اینکه جوانه های صالحین در سراسر مساجد مازندران در حال برگزاری است از والدین خواست تا فرزندان خود را به مساجد بفرستند و در کلاس های اخلاقی و معرفتی شرکت کنند.

به گفته حجت الاسلام بریمانی کلاس های معرفتی جوانه های صالحین شیوه های درست تربیتی و رفتاری را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد.

وی در ادامه با تصریح بر این مطلب که در جامعه  معضلات فراوان و تجمعات بی فایده ای وجود دارد خاطرنشان کرد: تنها جایی که نوجوانان و جوانان می توانند در یک فضای سالم باشند حضور در مساجد است.

حجت الاسلام بریمانی با بیان اینکه ممکن است برخی آلودگی ها جوانان را به سمت خود بکشاند ، اضافه کرد: مکتب قران و  اهل بیت(ع) دو نجات دهنده انسان است و بهتر آنکه جوانان با حضور در پای این دو مکتب به معرفت و کمال برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها