خدمت‌رسانی وظیفه تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، گفت: خدمت‎رسانی وظیفه تامین اجتماعی است، که این سازمان با بهره‌گیری از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شرکاء و مخاطبان اجتماعی گام بر می‌دارد.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۴۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل تامین اجتماعی در گفتوگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی متولی اصلی بیمههای اجتماعی است که  در راستای ماموریت ذاتی خود ، اقدام به تحت پوشش قرار دادن اقشار مولد جامعه  می‌نماید. از این رو بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان  عزیز از خدمات متنوع این سازمان بهرهمند میشوند.

محمدی افزایش تعامل با مخاطبان و شرکای اجتماعی سازمان شامل بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، دستگاه‌های اجرائی و قانونگذاری را از اهداف برگزاری گرامیداشت هفته تامین اجتماعی دانست و گفت: بر همین اساس این سازمان در هفته مذکور برنامه‌های متنوعی را به مرحله اجرا می‌گذارد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان دیدار با مقامات استانی و نماینده ولی فقیه در استان و ارائه گزارش عملکرد اقدامات سازمان تامین اجتماعی در یک سال اخیر را از برنامه های این هفته بر شمرد.

وی دیدار مسئولان اداره کل و مدیریت درمان از بیماران  در بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (علیه السلام) و دلجویی از آن‌ها و  اهداء گل و شیرینی را یکی‌دیگر  از برنامه‌های این هفته دانست.

محمدی با اشاره به لزوم بازدید از کارگاه‌های تحت پوشش و دیدار با کارفرمایان و کارگران، اظهار داشت: با سرکشی از کارگاه‌های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در جریان مشکلات بیمه‌ای کافرمایان و کارگران قرار خواهیم گرفت و با جلساتی که با مسئولان و رابطین کارگری این مجموعه‌ها در حضور کارشناسان ستاد اداره کل  تشکیل خواهد شد  در جهت رفع مسائل و مشکلات بیمه‌ای  آنان تدابیری اندیشیده می‌شود.

غلامرضا محمدی دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تامین اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد و گفت: شهدا و ایثارگران از گنجینه‌های این انقلاب هستند و اکرام و تجلیل از خانواده آن‌ها وظیفه تک تک مسئولین می‌باشد فلذا در این راستا از خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران تجلیل بعمل می‌آید.

محمدی حضور دست جمعی کارکنان در نماز جمعه و ایجاد پایگاه اطلاع رسانی، توزیع برشورهای کارفرمایی و کارگری، نشست با تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و مستمری بگیران و بیان مشکلات و دغدغه‌های نمایندگان مخاطبان اجتماعی، برگزاری جلسات هم اندیشی با نمایندگان بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران و پذیرایی از کارگران در مراکز بیمه و درمانی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل بر شمرد و افزود: این سازمان با بهره گیری از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی در جهت خدمت‌رسانی بهتر به شرکاء و مخاطبان اجتماعی گام بر می‌دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار