استاد حوزه و دانشگاه خطاب به مسئولان اعلام کرد :

آمادگی مردم برای اجرای برنامه های فرهنگی / ضرورت حمایت قوه قضائیه از حرکت مردمی در مسئله عفاف و حجاب

راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده به مناسبت هفته حجاب وعفاف با حضور گسترده و باشکوه زنان و مردان مؤمن و انقلابی سوادکوه شمالی صبح امروز از مسجد جامع تا مزار مطهر شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۵۵۱۳۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین غفاری استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در اجتماع مردمی  مدافعان حریم خانواده ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با توجه به روایات و آیات اظهار داشت: انسانی که جانش و قلبش کور شود،گمراه پذیر یا گمراه کننده است که دشمنان ما در این دسته قرار دارند.

وی  در ادامه بدحجابی در کشور را نشانه تلاش های دشمنان دانست و خواستار شد: مسئولان، تلاش دشمن برای ضربه زدن به حجاب و عفاف را جدی بگیرند همان طور که سند 2030  از این دست توطئه ها است.

حجت الاسلام غفاری به اهداف حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف این حضور اعلام جدی به مسئولان فرهنگی و نهاد های مسئول  در باره اجرای برنامه های فرهنگی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این مطلب که این حضور به مسئولان اعلام می کند که ما آماده ایم، تصریح کرد:  در 95 درصد وصیتنامه شهدا به مسئله حجاب تاکید شده است و اگر مسئولان فرهنگی قادر به اجرای برنامه ها نیستند مردم بصورت خودجودش این آمادگی را دارند.

حجت الاسلام غفاری از مسئولان قوه قضائیه خواست تا از این حرکت خوجوش مردمی حمایت کنند.

وی باابراز تاسف از اینکه در این چند سال اخیر  با بى توجهى برخى مسئولين، سازمان ها و نهادها به مقوله فرهنگ جامعه  يك بار ديگر دشمنان حجاب زنان ايرانى را هدف قرار دادند، اضافه کرد: دشمن به هر نوع ممكن درصدد حذف يا كمرنگ كردن  حجاب است.

به گزارش خبرنگار بسیج از سوادکوه شمالی در پایان این راهپیمایی ضمن قرائت بیانیه و امضای طوماری در حمایت همه جانبه از مسئله عفاف و حجاب، دخترانی که در محل تحصیل خود پوشش برتر را انتخاب کرده و با چادر حضور پیدا می کنند تجلیل و تشویق شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها