گردهمایی عفاف و حجاب ویژه کارمندان بسیجی به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با هدف تحکیم بنیان خانواده در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۰۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، گردهمایی عفاف و حجاب با حضور کارمندان بسیجی خواهر و برادر در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

سرهنگپاسدار رضالطیفی، جانشبن فرمانده سپاه سلمان در امور اقسار بسیح، در این گردهمایی ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با اشاره به این مطلب که باید در هر عرصه‌ای از سخنان مقام معظم رهبری استفاده شود، گفت: فرامین رهبری نقطه اوج و شکوفایی ملت ایران است.

وی با تاکید بر این مطلب که بیانیه گام دوم انقلاب یک سند بالادستی است، افرود: این بیانیه باید مطالعه شود تا به بک سند در دسترس تبدیل شود، و هر قشر بداند در راستای تحقق این بیانیه چه نقش و رسالتی بر عهده دارند، این بیانبه چهل سال گذشته انقلاب اسلامی، توطئه ها، پستی و بلندی‌ها و موفقیت‌ها و رخداد‌های انقلاب را بیان می‌کند.

سرهنگ لطیفی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب ۷ راهبرد و فرمان است که اگر بتوانیم این راهبرد‌ها را در رندگی شخصی و اجتماعی رعایت کنیم و در جامعه هدف خود آن‌ها را پیاده سازی کنیم در تحقق بخشیدن فرمان رهبری موفق خواهیم بود.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج استان سیستان و بلوچستان اولین راهبرد بیانیه گام دوم انقلاب را علم و پژوهش برشمرد و تصریح کرد: علم قدرت تسلط است و هرکس این علم را به دست آورد سلطنت می‌کند و فردی که به علم دسترسی نیابد مغلوب می‌شود و شکست می‌خورد.

این مسئول ادامه داد: مسئولان از نظر علمی بایدرشد کنند، که شکر خدا در چند سال گذسته جهش علمی خوبی داشته ایم و این جهش علمی ما را در دنیا اول کرده امیدواریم که در منطقه هم رتبه اول علمی باشیم.

لطیفی معنویت و اخلاق را راهبرد دوم ببانبه گام دوم انفلاب برشمرد و تصریح کرد: اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبانی با دشمن و سبک زندگی را از راهبرد‌های اجرایی دیگر سند بیانیه گام دوم بیان کرد.

همچنین در ادامه این گردهمایی اعتمادیان، مشاور تربیتی مرکز مشاوره شمیم زاهدان نیز گفت: جنگ نرم جنگ خیلی سخت است که هدف دشمن در آن معین نیست، برنامه ریزی شده و آرام آرام انجام می‌شود.

وی افزود: در کشور ما جنگ نرم فرهنگی آغاز شده و دشمن از طریق رادیو، تلوزیون، فضای مجازی علیه ملت ما در حال جنگ است و در این راستا زنان جامعه را هدف قرار داده تا زودتر به اهداف خود برسند.

اعتمادیان بیان کرد: زنان نقش بنیادین در خانواده‌ها را دارند و عنصر تربیتی فرزندان هستند، اولین نفری هستند که با فرزند در ارتباط اند، به همین علت مادران را هدف قرار داده تا سریع به اهدافشان دست یابند.

مشاور تربیتی مرکز مشاوره شمیم زاهدان با تاکید بر این مطلب که فضای مجازی آثار مضری را بر فرزندان دارد، ادامه داد: دور ماندن ار واقعیت اولین آسیب فضای مجازی بر قشر جوان جامعه است، شخصیت و موفعبت بک نوجوان بر اساس مطالب غیر واقعی شکل می‌گیرد، انواع پوشش و زندگی را از ابن فضا می‌آموزد و از خانواده هم این پوشش را می‌خواهد.

این مسئول اظهار داشت: ما باید از فرزندانمان در برابر این فضا مراقبت کنیم و برای این مهم باید مدیریت خانواده در فضای مجازی را آموزش دهیم، چشم و هم چشمی را در بین فرزندان خود از بین ببریم، خانواده‌ها باید از فضای مجازی اطلاعات کافی داشته باشند، از دنیای ارتباطات عقب نباشند.
ارسال نظرات