جانشین مدیریت حج و زیارت استان البرز:

یک هزار و ۲۰۰ البرزی عازم سرزمین وحی می شوند

جانشین مدیریت حج و زیارت استان البرز گفت : در ایام حج تمتع در سال جاری از این استان یک هزار و ۲۲۰ البرز عازم سرزمین وحی می شوند.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۵۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، هر ساله سفر معنوی حج از دهه اول ماه ذی القعده آغاز و این سفر نورانی حداقل ۲۸ روز و حداکثر ۴۱ روز به طول می‌انجامد.

غلامحسن فرهود در خصوص نحوه اعزام حجاج البرزی افزود: امسال یک هزار و ۲۲۰ نفر در قالب ۹ کاروان عازم حج تمتع می‌شوند و این در حالی است که ۴۵ نفر نیز به عنوان عوامل کاروان‌ها آنها را همراهی می‌کنند.

وی اظهار داشت: نخستین کاروان حجاج البرزی ۲۱ تیرماه به سوی مدینه منوره پرواز می‌کند و آخرین کاروان نیز ششم مرداد ماه سال جاری عازم این سفر نورانی می‌شود.

سفرهای حج تمتع در سال جاری از روز ۱۷ تیرماه آغاز و تا ۱۴ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

فرهود به ارایه توصیه‌های ضروری به زائران حج تمتع سالجاری استان پرداخت و از آنان خواست تا به طور حتم سوابق پزشکی خود را به اطلاع پزشک کاروان برسانند و با نظر پزشک داروهای ضروری را همراه خود داشته باشند.

وی همچنین از حجاج خواست تا از تزریق واکسن مننژیت حداقل ۱۰ روز قبل از سفر غافل نشوند و خود را برای پیاده روی؛ حضور در اجتماع بزرگ و زندگی جمعی آماده کرده ضمن اینکه از بردن داروهای ممنوعه به خصوص مواد مخدر و مشتقات آن خودداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها