مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز بابیان اینکه عفاف و حجاب بهترین وسیله برای تحکیم بنیان خانواده است،گفت:برداشتن حجاب اول امنیت زن و بعد امنیت مرد را به خطر می اندازد و داشتن حجاب برای زنان و مردان امنیت به همراه داشته ونتیجه این دو امنیت ثبات خانواده خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۴۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: فلسفه مبارزه غرب با فرهنگ اسلامی و دین اسلام بر کسی پوشیده نیست زیرا دین مبین اسلام مانع رسیدن غربی ها به مطامع و منافع شوم آنها شده است.

وی اظهار داشت: دلیل اصلی مبارزه دشمنان با دین مبین اسلام همین هست که مانع رسیدن آنها به این اهداف خون آشامانه غربی ها در بین ملت های دنیا شده است.

وی با بیان اینکه در کشورهای غربی به طور ویژه و خاص با مساله حجاب برخورد می شود، گفت: چرایی مبارزه غربی ها با حجاب و سرمایه گذاری آنان برای مبارزه نیاز به توضیح دارد زیرا در حالیکه هر روزه حمل سلاح گرم توسط دانش آموزان کشورهای اروپایی و به خصوص آمریکا در سر کلاس درس و کشتار همکلاسی ها و معلمانشان جزو پرتکرارین اخبار آنها می باشد ولی اقدامی قانونی برای جلوگیری از حمل سلاح گرم تاکنون نداشته اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: ولی برای جلوگیری از ورود حجاب و رعایت حجاب قانون های متعدد سخت گیرانه ای دارند زیرا امروز آنها می بینند تمدن اسلامی در حال شکل گیری است و به سرعت نظام استکباری حاکم بر دنیا در حال فروپاشی است.

وی گفت: به طور قطع خطر فیزیکی یک متر پارچه با حدود ۱۵۰ گرم وزن از خطر سلاح گرم بیشتر نیست ولی علت مبارزه با این فرهنگ و حجاب به دلیل این است که حجاب نمادی از دین مبین اسلام و پرچم اسلام است.

این مقام مسئول افزود: در مراکز مختلف آموزشی و ادارات به شدت هراس از این نماد اسلام دارند و این هراس بیش از هراسی است که آنها از کشته شدن همکلاسی ها و معلمین توسط شاگردان دارند.

حجت الاسلام یوسفی بیان داشت: مبارزه آنها با این بخش نه به خاطر مسایل حقوق بشر و انسانی است بلکه به دلیل این است که به دنبال رفع موانع رسیدن به اهداف شومشان هستند و مهمترین مانع اسلام است.

وی گفت: بحث اسلام هراسی و شیعه هراسی که به راه انداخته اند متناظر به همین مباحث است و به همین دلیل مبارزه می کنند زیرا به شدت از اسلام هراس دارند و حجاب هم نماد اسلام و مسلمانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با بیان اینکه دشمنان مبارزات سنگینی در برابر حجاب دارند، یادآور شد: به فضل الهی دین اسلام و انقلاب اسلامی احیاء شد و زمینه های تمدن اسلامی در حال شکل گرفتن است به طوریکه رهبرمعظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرده اند که باید به سمت تمدن سازی برویم.

وی افزود: زمینه های ایجاد این تمدن فراهم شود و بخش عمده ای از این تمدن توسط جوانان و به خصوص بانوان این سرزمین باید فراهم شود.

حجت الاسلام یوسفی تاکید کرد که برداشتن حجاب اول امنیت زن و بعد امنیت مرد را به خطر می اندازد و داشتن حجاب برای زنان و مردان امنیت به همراه داشته ونتیجه این دو امنیت ثبات خانواده خواهد بود لذا در بیانیه گام دوم به وضوح به نقش جوانان پاک و مومن و متعهد اشاره شده و این ایمان وصفای باطن با جلوگیری از مفاسد اجتماعی حفظ می شود و تقویت می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: این مفاسد اجتماعی که غربی ها با کشف حجاب به دنبال آن هستند مانعی بر سر راه جوانان برای جلوگیری از تمدن سازی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها