آیت الله معلمی در مراسم افتتاحیه قرارگاه جوانه های صالحین بسیج در ساری:

جوانه های صالحین فرصتی مناسب برای رشد و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است

آیت الله معلمی با بیان اینکه حلقه های طرح صالحین برای یادگیری موازین شایستگی است، از خانواده ها خواست برای رشد و تعالی فرزندان خود از این فرصت استفاده کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۴۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،قرارگاه جوانه های صالحین بسیج در مسجد موسی بن جعفر(س) شهرستان ساری افتتاح شد.

آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با اشاره به اینکه دین خدا به آموزش نیاز دارد، اظهار کرد:پیامبر اسلام برای تربیت جامعه اسلامی مبعوث شد.

وی در ادامه با بیان اینکه حلقه های طرح صالحین برای یادگیری موازین شایستگی است، از خانواده ها خواست برای رشد و تعالی فرزندان خود از این فرصت استفاده کنند.

آیت الله معلمی با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش در زمینه رشد و تربیت دانش آموزان خاطرنشان کرد: فرصت فراغت زمان مناسبی برای برپایی کلاس های مختلف دینی برای دانش آموزان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری کلاس های تربیتی پایگاه مقاومت را محلی برای رشد دانش آموزان در فصل تابستان دانست و اضافه کرد: تربیت درست انسان را به  مقام اهل بیت(ع) نزدیک می کند.

آیت الله معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به  دنیای غرب  فساد زده اشاره کرد و گفت:غرب به دنبال  فاسد کردن جامعه ما است و همین امر باعث سست شدن بنیان خانواده می شود.

امام جمعه قائم شهر با بیان اینکه  استکبار جهانی در تلاش است تا کشورهای غنی از منابع را  مثل عربستان سعودی به ذلت بکشاند ، یادآور شد: ایران قبل از انقلاب شرایط بدتری از عربستان کنونی داشت اما امام راحل ،آمریکا را از کشور بیرون انداخت.

آیت الله معلمی در پایان سخنان خود با یادآوری این مطلب که بخشی از مشکلات کشور به خود مردم و انتخاب آنها برمی گردد، خاطرنشان کرد:  باید در زمان انتخابات هوشیار باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت سپاه و بسیج تصریح کرد: اگر رئیس جمهور کشورمان در این مدت باقی مانده از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده کند قطعا مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها