خبرهای داغ:
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت: ۸ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی مردمی در اربعین سال ۹۷ به موکب‌های حسینی اختصاص داده شد
کد خبر: ۹۱۵۵۰۳۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان رمضانعلی حلوایی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در ۱۳ شهر و شهرستان دارای نماینده است و ۳۰۰ نفر به صورت مستمر و افتخاری در حال فعالیت و همکاری با ما هستند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه باید زمینه‌ی اطلاع رسانی و انعکاس خبری در این ستاد فراهم شود گفت: بانویی یک واحد مسکونی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان را به ستاد بازسازی عتبات عالیات اهدا کرد. در گرمسار و ارادان نیز در روز‌های اینده یک هزار مترمربع زمین به این ستاد اهدا خواهد شد.
حلوایی خاطرنشان کرد: در تمام مساجد و دستگاه‌های دولتی رابط داریم و با توجه به اینکه این ستاد هیچ بودجه‌ای ندارد میان دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای برنامه‌های این ستاد همکاری خوبی وجود دارد.
وی ادامه داد: در اربعین سال ۹۷ بیش از ۵۰۰ نفر بر اساس نیاز‌هایی که به ما اعلام شد از استان سمنان اعزام شدند و مقام پنجم را در حوزه اعزام نیرو دارد.
وی با اشاره بر اینکه کار‌های محول شده به این ستاد در صحن نجف اشرف به پایان رسیده است، افزود: در کربلا نیز یک زمین با زیربنای ۱۵۰۰ متر به زودی به ما تحویل داده خواهد شد.
حلوایی خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان سمنان قریب به هشت میلیارد تومان بوده است.
رییس ستاد باز سازی عتبات عالیات استان سمنان تصریح کرد: این ستاد در سال گدشته ۳۱ موکب برپا کرد و برای یک هزار ۱۰۰ نفر ویزای رایگان در قالب خادمان اربعین صادر کرد همچنین یک هزار و ۵۷۰ نفر نیز خادم و خدمتگزار موکب‌های اربعین حسینی بودند.
حلوایی با اشاره بر اینکه در حادثه سیل امسال نیز در سطح کشور ۱۳ موکب از استان سمنان در محل‌های مورد نیاز مستقر شدند گفت: از سمنان ۶ موکب اسکان و تغذیه، از گرمسار یک موکب، دامغان ۲ موکب، شاهرود ۴ موکب در حادثه سیل به مردم سیل زده کمک کردند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات افزود: این موکب‌ها سه میلیارد تومان کمک جمع اوری کردند و در روز پنج هزار پرس غذا بین سیل زدگان توزیع کردند
ارسال نظرات
پر بیننده ها