جانشین فرماندهی سپاه ناحیه روح الله(ره) :

عفاف و حجاب در اسلام هم برای زنان و هم برای مردان توصیه شده است

خبرگزاری بسیج: جانشین فرماندهی سپاه ناحیه روح الله(ره) با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه و امام رضا علیه السلام و دهه کرامت رعایت عفاف و حجاب در جامعه را ضروری دانسته و گفت: رعایت عفاف و حجاب مختص به زنان نیست بلکه در اسلام این اصل مهم برای مردان نیز توصیه شده است.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۱۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، سرگرد پاسدار حسن حیدری در حاشیه گردهمایی بزرگ حافظان حریم خانواده در باقرشهر، بر اهمیت رعایت عفاف و حیا در جامعه و برگزاری اینگونه برنامه ها تاکید کرد و گفت: در شورای فرهنگ عمومی بخش تصمیم بر آن شده تا نسبت به اجرای برنامه هایی که موجب  ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می شود، اهتمام ویژه داشته باشیم.

 بخشدار کهریزک هم در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات شهید مطهری که حجاب مصونیت است، گفت ما باید نسبت به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین خانواده ها اقدام کنیم تا مردم به لزوم اهمیت رعایت حیا و تاثیرات مهم آن بر خود و جامعه آگاه شوند.

 مجیدی، توجه ویژه شهیدان نسبت به دغدغه حجاب را از اولویت های آنان بر شمرد و از دستگاه های مجری بویژه شهرداری باقرشهر، سپاه ناحیه حضرت روح الله و بسیج خواهران و برادران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بحث عفاف و حجاب در این منطقه قدردانی کرد.

ارسال نظرات