خبرهای داغ:
رئیس موسسه مصاف گفت: از چهار شهر تهران، مشهد، شیراز و اراک یک هزار و ۳۰۰ نفر در دوره‌ سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۱۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

 

به گزارش خبرنگار بسیج جامعه زنان، علی اکبر رائفی‌پور رئیس موسسه مصاف، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای برگزاری نخستین دوره کشوری سواد رسانه‌ای و فضای مجازی که در خبرگزاری دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: ارتقا سواد رسانه‌ای افراد جامعه از دغدغه‌های موسسه مصاف است.

وی با بیان اینکه موسسه مصاف مردمی اداره می‌شود و از هیچ سازمان یا نهادی کوچکترین بودجه دریافتی را ندارد، عنوان کرد: مهدی یاران از جمله فعالیت‌های این موسسه است که تحت نظر موسسه تخصصی مهدویت، بنیاد حضرت مهدی(عج) و حجت الاسلام والمسلمین قرائتی قرار دارد که توانسته نزدیک به 8 هزار و 500 نفر نیرو درباره مهدویت تربیت کند.

رئیس موسسه مصاف با بیان اینکه موسسه مصاف طی یک تفاهم‌‌نامه‌ با سازمان سراج دوره سواد رسانه‌ای و سواد فضای مجازی را برگزار می‌کند، گفت: این دوره‌ها در چهار استان تهران، مشهد، شیراز و اراک برگزار می‌شود.

رائفی‌پور افزود: تا امروز یک هزار و ۳۰۰ نفر در این دوره ثبت‌نام کردند که ۵۰۰ نفر آن به تهران تعلق دارد.

وی درباره سرفصل‌های دوره سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، بیان کرد: اهمیت فضای مجازی و اعتیاد اینترنتی، مخاطب‌شناسی، ژان‌شناسی شبکه‌های اجتماعی، ارتباط اغنایی، سلامت ذهن و جسم و رژیم مصرف رسانه و میکرولیدنویسی از جمله سرفصل‌های این دوره‌ها است.

رئیس موسسه مصاف در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در این دوره‌ها موفق به کسب رتبه شوند به مراکز فرهنگی و حوزه‌های علمیه معرفی می‌شوند.

ارسال نظرات