مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز نیروگاه های سیکل ترکیبی استان و بیش از ۴۰۰۰ هکتار از اراضی چالموره با محوریت کمیته تخصیص آب استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۷۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
علی داودی مهر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، کمیته تخصیص آب استان را از جمله مهمترین ارکان در حوزه آب استان دانست و افزود: این کمیته صدور مجوز‌های پرورش ماهی، فسفات چرام، تخصیص آب بیش از ۵۰ گاوداری و ده‌ها طرح آب معدنی و کشاورزی را با بررسی کارشناسی محقق کرده است.

داودی مهر با بیان اینکه در سه سال اخیر بیش از ۲۵۰۰ تقاضای کشاورزی، صنعتی و شرب در کمیته تخصیص آب مطرح شده است، از تشکیل ۱۴۰ جلسه با هدف پوشش پاسخگویی این طرح‌ها خبر داد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان آب را محور توسعه بخش‌های مختلف استان دانست و اظهار کرد: بکارگیری اصولی این ظرفیت، خروجی اشتغال زایی و تولید را رقم می‌زند.

داودی مهر با تاکید بر طی مراحل قانونی توسط متقاضیان مجوز آب، ابراز داشت: توزیع عادلانه و توسعه همه جانبه با تکیه بر ظرفیت‌های قانونی محور فعالیت‌ها است.

وی با اشاره به فرایند تقاضا و بهره برداری، اظهار کرد: کلیه تقاضا‌ها در زیرگروه‌های هدف با طی مراحل قانونی و کارشناسی به کمیته تخصیص ارجاع داده می‌شوند.
ارسال نظرات