خبرهای داغ:
یوسف سبزپوشان
کارشناس مسائل سیاسی در تحلیل اوضاع منطقه و جهان گفت: در زمانه و دوره ای قرار گرفته ایم که در طول تاریخ این همه پیچیدگی جمع نشده بود و در هیچ دوره ای هم دشمنان مثل امروز برای مقابله با جریان دینی با برنامه ریزی متحد نشده بودند.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۶۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، محمدی در جمع کارکنان بسیج خمینی شهر اظهار داشت: لازم است چشم حقیقت بین خود را باز کرده و بکار بیندازیم تا از واقعیت‌ها و حقایق آگاه شویم وبدانیم که چه چیزی حق و چه چیزی باطل است که لازمه آن بصیرت است در این مسیر ضمن رصد اخبار و اتفاقات پیرامونی، درست تجزیه و تحلیل کرده و از افق و اهداف آن وقایع مطلع شویم.

وی با ترسیم سیمای قرن بیستم در ایجاد انحراف عمیق و گسترده در افکار بشریت  اظهار داشت: دنیای غرب بعد از رنسانس 2 سبک و شیوه فکری را پایه‌گزاری کرد و گسترش داد- شیوه ضد خدایی و شیوه غیر خدایی – و مردم نیز در این 2 دسته تقسیم و تعریف شدند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بخشی از دنیا در برابر خدا و دین قرار گرفت و به نفی و ضدیت با آن پرداخت و بخشی دیگر که خود غربی ها بودند بر خلاف بلوک شرق با صراحت به نفی یا اثبات دین نپرداختند، اگرچه افکار و رفتار آنان هم ضد دینی بود و در راستای بهره برداری نسبت به ایجاد فرقه های به ظاهر دینی ولی در مقابل دین اقدام کردند.

محمدی افزود: راز توفیق امام در غلبه بر رژیم شاهنشاهی، ابطال و نابودی فرهنگ آنان بود و با مرگ فکر و فرهنگ شاهنشاهی، امام توانست با حضور مردم رژیم طاغوتی را سرنگون کند واکنون نیز بسیج مردمی و نیروی انقلابی سپاه، حامی رهبری و حاکمیت الهی در جمهوری اسلامی ایران هستند.

کارشناس مسائل سیاسی، از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و جریان حقه شیعی، نابودی تقسیم بندی های باطل شرقی و غربی و تبدیل آن به محور حقه مقاومت و در برابر آن جریان باطل استکباری عنوان کرد و تاکید کرد: در این زمان دنیا به دلیل استقامت انقلاب اسلامی ایران به 2 دسته ی محور مقاومت و محور استکبار تبدیل شده است و اعلام  هم کرده ایم که اگر کسی حتی نماز شب بخواند ولی در محور مقاومت نباشد با ما و در جریان حق قرار ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها