خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول بسیج جامعه زنان فارس در گفتگو با بسیج:
به مناسبت هفته حجاب و عفاف و دهه کرامت، تجمع بزرگ "مدافعان حریم خانواده" در حافظیه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۹۲۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

برنده، مسئول بسیج جامعه زنان فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج، از برگزاری تجمع بزرگ مردمی با عنوان  "مدافعان حریم خانواده" در حافظیه شیراز به مناسبت هفته حجاب و عفاف خبر داد.

به گفته وی، اطلاع رسانی دقیق و زیادی در این مورد در سطح شهر شیراز انجام شده است و از عموم مردم برای این تجمع دعوت شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان فارس، هدف از برگزاری این برنامه،  حضور پررنگ زنان محجبه و نمایش قدرت و اقتدار برای این زنان است و همچنین اعتماد به نفسی برای این زنان باشد.

وی افزود: هدف دیگر این همایش بزرگ، این است که زنان محجبه نشان دهند که تحت تأثیر نقشه اس دشمن قرار نمی گیردند و آنها که با هر ساز دشمن خوش رقصی می کنند، تعدادشان محدود است و قطعا اعتقاداتشان ضعیف.

 برنده، مطالبه گری از متولین فرهنگ در جامعه را از دیگر اهداف این همایش دانست و اظهار داشت: درخواست بخش عظیمی از مردم از متولیان فرهنگ، این است که با ناهنجاری های فرهنگی برخورد قاطع شود. اینطور نباشد که هرکس هرکار خلاف قانونی که دلش بخواهد، انجام دهد و کسی هم کاری به کارش نداشته باشد.

وی گفت: متولیان فرهنگی که باید برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند روی برنامه های متناسب با بافت بومی و دینی، اما دغدغه ای در این زمینه ندارند.

مسئول بسیج جامعه زنان فارس اجرای این برنامه را از ساعت6:30 الی 7:30 عصر ور زپنجشنبه دانست و گفت: پخش زنده این برنامه از تلویزیون پخش خواهد شد  که برنامه های شاد و متنوعی در این همایش خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه این برنامه خانوادگی است افزود: در پایان این برنامه که توسط ستاد مردمی اجرا می شود، بیانیه خوانده و به تأیید حاضران خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها