به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب برگزار شد:
فرمانده حوزه بسیج مقاومت حضرت زینب (س) تربت‌جام از میزبانی ۱۲۰ دختر جوان و نوجوان بسیجی «دورهمی دخترانه» به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب با ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و... در پارک بانوان این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۵۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
«سید سمیرا شجاعی» با اعلام این خبر و تبریک دهه کرامت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ گفت: حوزه بسیج مقاومت حضرت زینب (س) تربت جام میزبان بیش از ۱۲۰ دختر جوان و نوجوان بسیجی در قالب «دورهمی دخترانه» به مناسبت دهه کرامت و هفته عفاف و حجابدر پارک بانوان (گل‌ها) این شهرستان قرارگرفت.

وی بیان این مطلب که ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری و... این دورهمی به مدت ۸ ساعت از ۹ صبح تا ۵ عصر به طول انجامید افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی بومی محلی، راه‌اندازی کتابخانه سیار با موضوع حجاب، پاسخ به شبهات اعتقادی «عفاف و حجاب»، آتلیه‌ی حجاب، برپایی نمایشگاه حریم ریحانه و اجرای برنامه‌های هنری سرود، نمایش، مداحی و... در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان اهم فعالیت‌هایی است که در یک فضای صمیمی و مفرح با تأکید بر شادی اسلامی و حجاب فاطمی انجام شد.

گفتنی است: حضور مهندس حمیدی فرماندار تربت‌جام به همراه برخی مسئولان اجرایی در حاشیه این «دورهمی دخترانه» باعث دلگرمی، ایجاد انگیزه و قوت قلبی برای استمرار چنین محافل و برنامه‌ی فرهنگی و... در شهرستان گردید که «بسیج خواهران» این شهرستان مراتب سپاسگزاری خود را از حضور و حمایت معنوی مسئولان اعلام داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها