خبرهای داغ:
استاندار قزوین

کتاب و کتابخوانی، راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی

زاهدی گفت: اگر می‌خواهیم درمانی اثرگذار و دائمی برای مشکلات فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه پیدا کنیم باید به کتاب مراجعه داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۵۴۸۱۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در کشور گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی به عنوان یکی از پر مخاطب ترین جشنواره‌های کتابخوانی در کشور توانسته است بیش از ۲۷ هزار نفر را فقط در استان قزوین جذب کند.

عبدالمحمد زاهدی بیان داشت: استفاده از منابع معتبر و تأیید شده در گروه‌های سنی مختلفٰ، در دسترس قرار دادن کتاب در بستر اینترنت و موضوع محوری مناسب این جشنواره سبب شده تا علاقه مندان زیادی هر ساله برای شرکت در آن اظهار تمایل کنند.
استاندار قزوین گفت: این جشنواره می‌تواند به عنوان یک جشنواره فرهنگی و هنری معتبر در کشور مطرح شده و به عنوان الگو مورد توجه سایر برگزار کنندگان جشنواره‌های فرهنگی قرار گیرد.

زاهدی عنوان کرد: کتابخوانی نیاز امروز جامعه است و باید با روش‌هایی نظیر برگزاری همین جشنواره‌ها به دنبال راهی برای آشتی دوباره مردم با کتاب باشیم.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم درمانی اثرگذار و دائمی برای مشکلات فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه پیدا کنیم باید به کتاب مراجعه داشته باشیم.

زاهدی گفت: نداشتن دسترسی آسان به کتاب، افزایش قیمت کتاب‌ها و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اگرچه از دلایل ایجاد فاصله بین مردم و کتاب است اما کتاب خوب در همین شرایط هم می‌تواند برای مردم جذابیت داشته باشد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار