خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اهداف مدنظر مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب باید جامه عمل بپوشد.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۷۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

 حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بدون شک بیانیه چهل سالگی انقلاب اسلامی هرگز نباید محدود به بررسی در نشست ها و همایش ها گردد و فقط براساس آن شعارهای رنگارنگ داده شود.

وی افزود: زیرساخت‌های موردنیاز برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می بایست فراهم شود، این بیانیه باید مبنای برنامه ریزی در تمامی تصمیم گیری های نظام اسلامی باشد، بنابراین لازم است که نهادهای علمی و پژوهشی نیز به آن وارد شوند.

این مسوول گفت: بدون شک اگر برنامه‌ریزان و نخبگان نظام اسلامی به ویژه جوانان در قالب خرد جمعی به تدوین و تبیین راه های عملیاتی سازی بیانیه چهل سالگی انقلاب پردازند، چرخ قدرتمند انقلاب اسلامی بیش از پیش به حرکت در‌آید.

سرایی اضافه کرد: باید درراستای نیل به اهداف رفیع بیانیه با پشت سر گذاشتن مشکلات کنونی با شتاب بیشتری گام برداشت و افق‌های روشن انقلاب اسلامی را با محوریت خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی درنوردید.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی تشکیل هسته های جهاد علمی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی در سراسر کشور را ضروری دانست و گفت: بررسی توانمندی های علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور در جهت ایفای نقش در گام دوم انقلاب باید آغاز شود.

وی تشکیل شوراهای جهاد علمی متشکل از سرشاخه های علم و فناوری در حوزه های مختلف را خواستار شد و گفت: برنامه ریزی لازم برای کم کردن فاصله با قله های دانش جهان و عبور از مرزهای کنونی دانش باید صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات