خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه مینودشت:
خانم جان محمدی فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س)سپاه مینودشت:حجاب میراث کهن ماست وباورها واعتقادات دینی ما هم به آن افزوده شده است،حجاب بر حفظ امنیت روانی جامعه می افزاید
کد خبر: ۹۱۵۴۷۷۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، خانم جان محمدی فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س)سپاه مینودشت در گفت و گو با این خبرگزاری به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب میراث کهن ماست و باورها و اعتقادات دینی ما هم به آن افزوده شده است،حجاب بر حفظ امنیت روانی جامعه می افزاید.

وی افزود: حجاب در درجه اول به نفع زنان جامعه است،به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)«با حجاب زنِ مسلمان،هم خود زنِ مسلمان امنیت پیدا می کند و هم مرد مسلمان»و آن جایی که زن را به عریانی و برهنگی نزدیک می کنند، در درجه ی اول ، امنیت از خود زن و در درجه ی بعد،از مردان گرفته خواهد شد ، برای اینکه محیط سالم و دارای امنیت باشد و زن بتواند کار خود را در جامعه انجام دهد،مرد هم بتواند مسئولیت های خود را انجام دهد،اسلام حجاب را معیّن کرده است.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا تاکید کرد: امروز شاهدتغییرات خزنده ، آرام و تدریجی در سبک زندگی ها هستیم و متاسفانه مخاطبان غرق در بی تفاوتی شده اند و  آزادی های یواشکی ،دختران خیابان انقلاب،چهارشنبه های سفید،حجاب سلبیریتی ها،مانتوهای شیشه ای و... در کنار هم کاری های جدی فرهنگی و مذهبی تکمیل کننده پازل تغییر اجتماعی وفرهنگی در ایران است.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد:به مناسبت هفته عفاف و حجاب ،بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ،اجتماعی،نشست های تخصصی نقش مهم زن در بنیان خانواده،و مهمترین برنامه این هفته اجتماع عظیم مردمی حافظان حریم خانواده (میراث ایرانی،گرایش جهانی)است که ان شاءا...در روز پنج شنبه ساعت ۱۰صبح در مصلی محمدرسول ا... برگزارمیگردد .

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها