مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان اشتهارد در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه شهرستان اشتهارد با بیان اینکه حجاب آثار فراوانی در جامعه دارد، گفت: حجاب ارزش است و همه باید در حفظ و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۷۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه اشتهارد در حاشیه دیدار با خواهران بسیجی حوزه ۹۱۲ شهرستان اشتهارد با اشاره به هفته حجاب و عفاف گفت:حجاب آثار فراوانی در جامعه دارد و ازاین جهت حجاب ارزش است و همه باید در حفظ و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلاش کنند.

وی اظهار کرد: اگر عفاف و حجاب از جامعه رخت بربندد، جامعه دچار اضطراب و فساد می‌شود، در حالی که وجود عفاف و حجاب موجب نشاط و شادابی، سعادت و کمال جامعه و نیز امنیت روحی و روانی و تحکیم بنیان خانواده می‌شود.

حجت الاسلام ملک افزود: امروزه دشمن سرمایه‌گذاری کلانی برای مقابله با حجاب انجام داده است، چون وقتی حجاب نباشد، اعتقادات دینی و مذهبی جوانان کم کم رو به زوال می‌رود و به همین دلیل می‌بینیم در ماهواره و از طریق جنگ نرم، چگونه سعی می‌کنند در نوع پوشش، تغذیه، تربیت و سبک زندگی جامعه ما تأثیر بگذارند.

وی بیان کرد: جامعه‌ای که فرهنگ، ارزش‌ها و اعتقادات خود را از دست بدهد، براحتی می‌تواند ذوب فرهنگ بیگانه شود؛ دنیای غرب با این سیاست، در بسیاری از موارد اهداف خود را پیش برده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان اشتهارد در پایان با آرزوی توفیق برای بانوان در پیروی ازسیره فاطمی (س) و با تبعیت از راه شهدا و حراست از ارزشهای انقلاب خاطرنشان کرد: بانوان ما به خوبی می دانند که حفظ حجاب موجب حفظ شخصیت، متانت، ایمان، عفاف، وقار و احترام آنان خواهد بود.

ارسال نظرات