خبرهای داغ:
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا با صدور بیانیه، اقدام کور عناصر ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از پیشمرگانِ کرد مسلمان در پیرانشهر را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۶۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، براساس اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، سه تن از پاسداران پیشمرگه مسلمان کُرد، شهیدان حاصل احمدی، ستار پیروتی و امید ملازاده عصر روز سه شنبه 18 تیر به دست عناصر ضد انقلاب در پیرانشهر به فیض شهادت نائل آمده و یک تن نیز مجروح شد.

در بیانیه قرارگاه حمزه سیدالشهداء آمده است: شهید، سرهنگ پاسدار حاصل احمدی پیشمرگه مسلمان کرد، از افراد خوشنام و مردمی منطقه به شمار می رفت و سابقه ایثارگری هایش در مقابله با عناصر خودفروخته و گروهکهای ضد انقلاب وابسته، بر همگان آشکار بود.

سابقه ۴۰ سال ایستادگی در مقابل اشرار و تروریستها در مناطق مرزی پیرانشهر، نام این شهید والامقام را به کابوس گروهک های خودفروخته و خائن بدل کرده بود.

در بیانیه قرارگاه حمزه سیدالشهداء تاکیده شده است، قطعاً به زودی، انتقام این شهید سرافراز به دستِ عشایر هوشیار و همیشه همراه با انقلاب اسلامی و همرزمانش، از اشرار و تروریست های مورد حمایت سرویس های جاسوسی غربی و صهیونیستی گرفته خواهد شد.

منبع: مشرق
ارسال نظرات
پر بیننده ها