یکی از اساتید بسیجی:

دشمن امروز بدنبال ترور ارزش زن به عنوان محور خانواده است

یکی از اساتید بسیجی گفت: دشمن امروز به دنبال ترور افراد نیست بلکه به دنبال ترور خانواده، ازدواج، حیا، عفت و حجاب و ترور جایگاه مادر است چراکه می داند جایگاه مادر در خانواده های ایرانی خیلی بزرگ و ارزشمند است.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۴۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، میکائل جمال پور در همایش عفاف و حجاب که به همت حوزه حضرت خدیجه(س) سپاه امامت تبریز، افزود: دشمن برای کم رنگ کردن این جایگاه والا با ماهواره ها و فضای مجازی طرح و برنامه ریزی کرده است و امروز اگر ما می خواهیم از خانواده خود محافظت کنیم باید محبت، صفا و صمیمیت را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ستون خانواده محبت، صمیمیت و صفا است و خانواده هایی پیروز و موفق هستند که با هم تفاهم دارن چراکه بنیان خانواده مقدس است و  در تمام دنیا که فرهنگ غرب در آن حاکم است قداست پدر و مادر و ازدواج از بین رفته است.

جمال پور اضافه کرد: 21 تیرماه به عنوان روز ملی حجاب و عفاف و دفاع از حریم خانواده تعیین شده است، 91 سال قبل رضاشاه می خواست اصالت و هویت ایران و ارزش های جامعه ایرانی را بگیرد و فرهنگ غربی را جایگزین آن کند، فرهنگی که امروز کم ترین ارزش را برای حریم خانواده قائل است.

وی ادامه داد دشمنان امروز می گویند دو چیز را از ایران بگیریم می توانیم ایران را شکست دهیم یکی ولایت فقیه و دیگری حجاب، که اگر این دو نباشد جامعه ایران نابود می شود و ما برای شکست دشمن اولین چیزی که نیاز داریم غیرت است و نباید بگذاریم غیرت و عفت در جامعه ما از بین برود چرا که جوانان ما در راه عفت و غیرت از جان خود گذشتند و امروز وظیفه ما حفظ حجاب ، غیرت و عفت است.

همایش عفاف و حجاب به همت حوزه حضرت خدیجه(س) سپاه امامت تبریز در جنب گلزار شهدا پارک لاله شنب غازان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار