مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان از برگزاری همایش " حجاب حافظ حریم خانواده " در روز پنجشنبه 20 تیرماه همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۷۱۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج، اظهار کرد: به مناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب، همایش بزرگ " حجاب حافظ حریم خانواده " با حضور مردان و پسران جوان در اجتماع و مطالبه رفتار و منش عفیفانه از زنان در آسیب پذیرترین نقاط مختلف استان با حضور زنان محجبه با لباس سنتی کُردی جهت احیای سنت اصالت کُرد در پارک It سنندج برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور در شهرستان سنندج و رده‌های شهرستانی برگزار و به صورت زنده در شبکه استانی کردستان پخش می‌گردد.

وی افزود: امروزه دشمنان از هر هجمه‌ای برای وارد کردن به حجاب و عفاف زنان و مردان ما استفاده می‌کنند لذا در این راستا اینکه این همایش مصادف با روز عفاف و حجاب در تقویم اسلامی و گرامی داشت سالروز شهادت مردم قیام مسجد گوهرشاد است، پنجشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود و موضوع عفاف و حجاب در جامعه فقط مربوط به بانوان نیست و آقایان نیز باید حافظ نگاه خود و همچنین خواهان پوشش اسلامی و تمدن اسلامی برای بانوان باشند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات