خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها آبیک خبر داد:
فرمانده حوزه مقاومت بسج خواهران حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها آبیک بیان کرد:جشن بزرگ من خانواده ام را دوست دارم در هفته عفاف و حجاب برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۸۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، زهرا چگینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها آبیک در نشست خبری و مطبوعاتی هفته عفاف و حجاب با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه و امام رضا علیه السلام بیان کرد: در حادثه کشتار دسته جمعی مسجد گوهرشاد در 21 تیرماه 1314 که توسط رضا شاه انجام شد و مردم مظلوم کشورمان در گورهای دسته جمعی دفن شد ند و هرساله در این روز یاد شهدای این واقعه ی گرامی می شود.

وی افزود: یکی از پروژه های عظیم دشمن در سست کردن بنیان خانواده ها و حیا زدایی می باشد که البته حجاب بعنوان تاج بندگی و پرچم فاطمی برای بانوان کشورما می باشد و جنگ نرم دشمن در بحث فرهنگی نیز در راستای عفت زدایی و حیا زدایی است و البته حلقه ی مفقوده ی بی حجابی و بدحجابی در جامعه عدم انعکاس کارکردها و فواید حجاب و عدم خوراک دهی مناسب به بانوان می باشد و اگر ارکان نظام اسلامی حجاب را به جوانان تبیین کنند می بینیم که پذیرای این اصل عقلانی و اساسی اسلامی می باشند.

چگینی متذکر شد: جلسات مختلفی در باب حجاب و عفاف در ادارات دولتی گرفته شده است و با ایجاد پویش های بزرگ در فضای مجازی بدنبال آشنایی مردم با این فریضه دینی می باشیم و البته نشست های تخصصی نیز با موضوع حجاب و عفاف خصوصا در اصناف و آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان و سازمان تبلیغات اسلامی انجام گرفته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسج خواهران حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها آبیک با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: جلسات مختلفی برای برگزاری برنامه های هفته عفاف و حجاب انجام گرفته است و ازجمله مهمترین برنامه این هفته جشن بزرگ مدافعان حریم خانواده می باشد که در 20تیرماه در پارک مادر آبیک برگزار می شود که برنامه ای جنگ محور با اجرای مجری گری و نماهنگ انقلابی و حضور خادمان حرم امام رضا برگزار می شود .

وی در خاتمه متذکر شد: در حاشیه ی این برنامه تهیه طومار عفاف و حجاب و ایجاد غرفه های پوشاک اسلامی و مد و لباس اسلامی است و طرح تعویض چادر کهنه با نو می باشد که برای بیش از صد تن از بانوان شرکت کننده عرضه خواهد شد.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها