مسئول بسیج رسانه البرز از تشکیل حلقه‌های صالحین خبرنگاران در بسیج رسانه این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۳۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار « ابراهیم نوروزی فر» طی نشستی که با هدف ارائه احکام مدیران ارشد سازمان بسیج رسانه البرز در سازمان بسیج دانشجویی البرز برگزار شد،گفت: این انتظار می رود که علاوه بر بحث خدمت رسانی، آموزشی و فرهنگی با همراهی جمع حاضر شاهد رشد و ارتقاء رسانه باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، افزود: فضای مجازی یکی دیگر از ابعاد رسانه است که با توجه به اهمیت آن باید نسبت به استفاده کاربردی از آن در قالب هم افزایی با تمامی فعالان عرصه رسانه ساز و کارهای معینی تعریف شود.

وی با اشاره به اهمیت رشد سازمان بسیج رسانه البرز در سال های اخیر توضیح داد: مأموریت های مهم سازمان بسیج رسانه با همراهی افراد نخبه، متعهد و کارآمد محقق می شود.

وی با بیان این مطلب که همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در روند پیشرفت برنامه های موثر است، بیان کرد: در بحث برنامه های رسانه ای، آموزشی و فرهنگی سازمان بسیج رسانه در حوزه اشراف و رسانه در چند سال اخیر رتبه برتر را کسب کرده است که این مطلب گویای همکاری تمامی دستگاه ها و افرادی است که همراه و هم گام این سازمان هستند.

این کارشناس رسانه به برپایی دوره های آموزشی از طرف سازمان بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: تا به امروز بیش از هزار و 200 نفر در این دوره ثبت نام کرده اند که دومین نشست آن نیز هفته گذشته در سالن شهید سبحانی سپاه برپا شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز، مطرح کرد: برای سواد رسانه از 10 استاد مطرح کشوری دعوت شده است که از طرف ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در سطح استان، همچنین شهرداری کرج همکاری موثری صورت گرفته است.

نوروزی فر با بیان اهمیت تشکیل کارگروه با هدف رشد و ارتقاء توانمندی اصحاب رسانه، عنوان کرد: تشکیل کارگروه های متعدد با عنوان کارگروه عکاسی، گزارش نویسی و ... از جمله برنامه های سازمان است که انتظار می رود در روند اجرایی آن شاهد تحولات موثری باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز از عضویت ۵۲۴ نفر از اصحاب رسانه در سازمان بسیج رسانه خبر داد و گفت: از جمله برنامه های معنوی و فرهنگی برای اعضاء بسیج رسانه، برپایی حلقه های صالحین برای اصحاب رسانه است که با حضور حجت الاسلام سوری این مطلب در حال تحقق است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها