خبرهای داغ:
حجاب قانونی در کشور ما محسوب می‌شود و همانطور که هر چیزی قانون شد همگان با هر اعتقادی موظف به رعایت آن هستند و اگر رعایت نکند خلاف قانون انجام داده‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۳۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجاب قانونی در کشور ما محسوب می‌شود و همانطور که هر چیزی قانون شد همگان با هر اعتقادی موظف به رعایت آن هستند و اگر رعایت نکند خلاف قانون انجام داده‌اند، همانطور که در راهنمایی و رانندگی عبور از چراغ قرمز خلاف قانون رانندگی و رعایت نکردن حریم عابر پیاده است رعایت نکردن حجاب نیز تجاوز به حریم دیگران و بی احترامی به جامعه و خلاف قانون است. باید حجاب را فرهنگ‌سازی و نهادینه کرد که احترام به قانون و رعایت حجاب نهادینه شود.

در ادامه گفت‌وگوی خبرگزاری بسیج را با یکی از بانوان نخبه بسیجی دستگرد و برخوار را با هم می‌خوانیم:

با عرض تبریک دهه‌ی کرامت فرشته هاشمی نژاد متولد سال1344 از دستگرد برخوار و خانواده مذهبی از قشر متوسط جامعه هستم که پدرم کشاورز و مادرم خانه دار است.

 با شروع جنگ تحمیلی به همراه همسرم راهی جنوب کشور شدم و در شهر اهواز به کمک دیگرخواهران کار پشتیبانی رزمندگان را انجام می دادم، 4 فرزند دارم که در همان ایام جنگ در اهواز متولد شدند.


پس از جنگ به تحصیلات خود ادامه داده و همزمان در دبیرستان و حوزه علمیه مشغول تحصیل شدم، در سال 80 در دانشگاه علوم سیاسی امام حسین(ع) در سپاه خوزستان ادامه تحصیل داده و همزمان در دانشگاه شهید چمران و دانشگاه‌های شهر اهواز هم تدریس داشتم و هم به عنوان مشاور و مبلغ دینی فعالیت می‌کردم، ضمن اینکه مسئولیت مدیریت بنیاد فرهنگی مهدویت خوزستان در قسمت خواهران رو نیز به عهده داشتم.


وی افزود:  طرح اندیشه ی دینی از فعالیت‌های فرهنگی است که آن را انجام داده‌ام که در خوزستان راه اندازی شده  و بعدها در سال 89 این طرح کشوری  به نام طرح صالحین تغییر نام داد که در حال حاضر در کل پایگاه های بسیج کشور انجام می شود.

این نخبه فرهنگی بیان کرد: طرح دانش آموخته‌گان حوزوی از طرح‌های دیگری است که فعالیت خود را در آن انجام داده‌ام که در حال حاضر کشوری شده و در حال اجرا است.

*نظر خود را درباره حجاب بیان کنید؟

حجاب قانونی در کشور ما محسوب می‌شود و همانطور که هر چیزی قانون شد همگان با هر اعتقادی موظف به رعایت آن هستند و اگر رعایت نکند خلاف قانون انجام داده‌اند، همانطور که در راهنمایی و رانندگی عبور از چراغ قرمز خلاف قانون رانندگی و رعایت نکردن حریم عابر پیاده است رعایت نکردن حجاب نیز تجاوز به حریم دیگران و بی احترامی به جامعه و خلاف قانون است. باید حجاب را فرهنگ‌سازی و نهادینه کرد که احترام به قانون و رعایت حجاب نهادینه شود.

دولت بایستی در تمام مراکز دولتی به عنوان قانون حجاب این امر رو اجرا کند که با فرد بی حجاب برخورد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها