به مناسبت هفته عفاف وحجاب کارگاه مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم درپایگاه رقیه حوزه مقاومت فاطمه زهرا(س) سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف وحجاب کارگاه مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم درپایگاه رقیه حوزه مقاومت فاطمه زهرا(س) سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
 
خواهر بسیجی باران زهی، جانشین حوزه مقاوت فاطمه زهرا(س)  سپاه شهرستان سراوان در این کارگاه ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با اشاره به این مطلب که حجاب و عفاف از واجبات دین اسلام است و همه مسلمانان باید آن را رعایت کنند، گفت: مادران با رصد فضای مجازی، فرزندان خود را باید از خطرات آن آگاه کنند چرا که  بیشتر شبکه های فضای مجازی عوامل استکباری و عوامل نفوذی هستند که قصد تخریب اذهان نسل جوان را دارند.
 
وی با تاکید بر این مطلب که جنگ دشمن در  گذشته جنگ سخت بوده  و امروز به  جنگ نرم و فرهنگی روی آورده است ، افزود: در جنگ نرم  زنان و مردان بصورت فیزیکی وارد عمل می‌شوند، ولی اکنون جنگ تمام نشده است بلکه خیلی سخت‌تر نسبت به قدیم شده است .

باران زهی بیان کرد: جنگ اکنون به صورت ذهنی و روحی است به این صورت که دشمن روی اذهان مردم ازطریق ماهواره فضامجازی و رسانه‌های غیر ایرانی تاثیرمی گذارد.

جانشین حوزه فاطمه الزهرا(س) بسیج خواهران سپاه شهرستان سراوان اظهار داشت: بنابراین این جنگ خیلی دشوارتر است و برای عدم فروپاشی ملت ایران باید مادران توجه بیشتری به اطراف خود فضای مجازی و هرعامل دیگری که باعث اغتشاش ذهن و روان خانواده می‌شود توجه داشته باشند.
ارسال نظرات