خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شوش خبرداد:

برگزاری هفته حجاب و عفاف در شوش

فرمانده سپاه شوش اقدامات دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف خواهران بسیجی شهرستان را تشریح کرد
کد خبر: ۹۱۵۴۶۲۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی افزودند در هفته حجاب و عفاف نشست های روشنگری به مناسبت این هفته برای دختران نوجوان درباره موضوع ارزش های حجاب و درسهایی از زندگی فاطمه برگزار کردند.
وی افزود تشکیل برنامه های نظیر قرائت قرآن،حدیث خواندن در رابطه با حجاب انجام شده و ادامه دارد.

سرگرد ایمانی در ادامه شرح داد؛ به همت حوزه خواهران کوثر و نرجس خاتون و روابط عمومی شهرداری شوش پویش بله به حجاب در سطح شهرستان انجام شد و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

ایمانی در ادامه شرح داد؛ به مناسبت دهه کرامت جشن های جداگانه ای در سطح شهرستان با حضور قشر کودکان و نوجوانان توسط پایگاه شهیده فرحه سرخه حوزه کوثر صورت گرفته است.

سرگرد ایمانی در ادامه افزودند برگزاری کلاس های تابستانه (جوانه های صالحین)،آموزش احکام وضو و نماز به کودکان و کلاس های خلاقیت و هنری توسط پایگاه شهیده زینب شوهان کوثر انجام شد.

وی همچنین افزود طی ابلاغات رسیده دو حوزه خواهران سپاه شهرستان شوش (کوثر و نرجس) از خانواده های شهدا بازدید و لوح و هدایایی تقدیم نمودند.

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده سپاه در پایان افزود اینجانب از فرمانده حوزوات خواهران سپاه شهرستان و اعضای شورای آنها تشکر و تقدیر و از مجموعه خبرنگاران افتخاری بسیج قدردانی می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها