خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج خیبر با فرمانده جدید خود برادر پاسدار سروان عبدالغنی گرناوی برنامه های متنوع خود را به صورت با شکوه برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۵۴۶۱۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان درشادگان ؛حوزه مقاومت خیبر در اغاز دهه کرامت برنامه های خود را با برگزاری ایستگاه های صلواتی در دو نقطه از شهر خنافره، مولودی خوانی، مراسم دهه کرامت با حضور اهالی شهر خنافره و شعر خوانی فرمانده حوزه ، دیدار با خانواده شهید سلیم شاوردی یکی از شهدای جان برکف شهرستان شادگان و دیدار با خانواده معظم شهدا را میتوان از دیگر برنامه های این حوزه برشمرد.

گرناوی عنوان کرد: فاصله زمانی یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام الله علیها)، تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت ثامن الائمه شمس الشموس عالم آل محمد(صل الله علیه و آله وسلم)حضرت امام رضا (علیه السلام) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که جشن ها و آیین های شادباش و معنوی در سراسر ایران اسلامی و خارج از کشور به یمن قدوم موالید نورانی، برگزار می گردد.

جشن های دهه کرامت تنها در ایران اسلامی برگزار نمی شود بلکه در حال حاضر بسیاری از نقاط جهان میزبان برگزاری جشن های دهه کرامت هستند و سال به سال به شکوه و گستردگی برگزاری جشن های این ایام در سراسر جهان افزوده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها