سردار حسن زاده در بازدید 4 ساعته از قسمت های مختلف بهشت زهرا(س):

دستگاه ها و نهاد ها از نحوه خدمات رسانی سازمان بهشت زهرا(س) الگو برداری کنند

سردار حسن زاده پس از بازدید 4 ساعته از سازمان بهشت زهرا(س) و نحوه خدمات رسانی به شهروندان گفت: مدل خدمات رسانی و مدیریتی بهشت زهرا(س) قابل تبیین و الگو برداری برای سایر دستگاه ها و نهادها است.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۹۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

 به گزارش سپاه خبرخبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران؛ سردار حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به همراه معاونان فرهنگی و اجتماعی و همچنین جمعی از پاسداران سپاه سیدالشهدا(ع) از روند خدمات رسانی به شهروندان در بخش های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) بازدید کرد و سپس با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی فرهنگی ، فعالیت ایستگاه های صلواتی و همچنین تکریم خانواده معظم شهدا قرار گرفت.

در ادامه این دیدار دکتر سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و تکریم خانواده های معظم شهدا در سازمان بهشت زهرا(س) که سازمانی بدون تعطیلی و وظیفه انجام یک واجب شرعی را برعهده دارد، ارائه کرد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران تصریح کرد: در سال های اخیر با توجه به گسترش و پیشرفت شهر تهران چه به لحاظ جمعیتی و چه به لحاظ جغرافیایی کمتر سازمانی توانسته به موازات این بزرگی خدمات و فعالیت خود را گسترش دهد و سازمان بهشت زهرا(س) جزو سازمان های پیشرو در جهت به روز رسانی و تطبیق پذیری با توجه به پیشرفت و گسترش شهرتهران است.

سردار حسن زاده در ادامه گفت: خدمات رسانی در بهشت زهرا(س) در همه ابعاد به ویژه خدمات مجتمع عروجیان، مباشرین و همچنین تعامل و خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا در کل کشور باید به صورت یک مدل مدیریتی تبیین شود و سایر دستگاه ها و نهاد ها از نحوه خدمات رسانی سازمان  بهشت زهرا(س) با توجه به خصوصیات و شاخصه های آن الگو برداری کنند.

 حسن زاده افزود : سازمان بهشت زهرا(س) ویژه گی های متعددی دارد. مدیریت مستقل و کارآمد ، خودکفایی در عین پاسخگویی ، ارائه خدمات فرهنگی گوناگون ، مدیریت خلاق و به روز شده و جمعی از ویژگی های مدیریتی که در ذات خدمات رسانی این سازمان نهفته است.

  

 

 

ارسال نظرات