فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:
سردار علی محمد اکبری در حاشیه تجمع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در شهرکرد گفت: حفظ حجاب توصیه اکثر شهدای عزیز است.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۹۷
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  به مناسبت هفته عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور باشکوه هزاران نفر از اقشار مختلف مردم بویژه بانوان، در پارک ملت شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حاشیه این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب گفت: اجتماع بزرگ مدافعین حریم خانواده با استقبال پرشور مردم شهرستان شهرکرد و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دهنوی، از اساتید بزرگ حوزه علمیه و کارشناسان مسایل خانواده و سخنران مطرح کشوری در پارک ملت این شهر برگزار شده که شایسته تقدیر است.

وی، افزود: نظیر این اجتماع بزرگ مردمی در شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری  به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می شود و بیش از یکصد برنامه در رده های مختلف بسیج ازجمله نواحی ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت در حال برگزاری است.

سردار اکبری، نشست های حلقه های صالحین در این هفته را با محوریت موضوع عفاف و حجاب دانست و ادامه داد: برگزاری این برنامه ها در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آموزش و اطلاع رسانی این واجب شرعی و دینی و قانونی به اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان مؤثر است.

وی، تصریح کرد: حفظ حجاب توصیه اکثر شهدای عزیز و مدافعان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با برگزاری برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی مناسب، فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کنیم.

ارسال نظرات