مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک:
حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قرچک اظهار کرد:در فرهنگ اسلامی مساله حجاب از نشانه های عفت و حیا است و از مهم ترین موضوعات مربوط به مسلمانان خصوصا زنان بوده و یکی از ابعاد رسیدن به کمال و رشد شخصیتی و اعتلای فرهنگی و اندیشه زن، در توجه به حجاب بیان شده است.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۹۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه تشریح کرد : اسلام می خواهد مردان و زنان مسلمان روحی آرام و پاک داشته باشند، واین یکی از فلسفه های حجاب است.

وی در ادامه افزود : جایگاه بلند و شخصیت والای حضرت زهرا(س )روشن تر از آن است، اما در روایتی آمده است که به هنگام تولد ، برای آن حضرت لباس از بهشت آورده شده و جسمشان پوشش کامل یافت تا زمینه برای تعالی روحشان  باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پوشیدگی زن همواره خاکریز بزرگی در برابر موج وسوسه ها و کجروی ها بوده است ؛ اما وقتی چشم ها نبینند دلها نخواهند عشق های کاذب نیز ازمیان می روند و سلامت اخلاقی بر اجتماع حاکمیت می یابد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پانزده خرداد در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 21تیر حادثه بزرگ مسجد گوهر شاد گفت:  زنان باحجاب و عفیف آن روزها اکنون الگوی زنان مسلمان در جوامع بشریت خواهند بود.

وی خواستار حضور پرشور مردم شهرستان قرچک در اجتماع بزرگ حافظان امنیت خانواده در روز چهارشنبه شد که مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد.

خبرنگار: فاطمه سیفی

ارسال نظرات