خبرگزاری بسیج: خانم ربابه نجاریان طوسی مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اظهار داشت: هفته عفاف و حجاب امسال، با محوریت شعار (عفاف و حجاب میراث ایرانی، گرایش جهانی )از تاریخ از پانزدهم تا بیست و دوم تیر فرصتی مناسب برای ترویج عفاف و حجاب و سبک زندگی عفیفانه خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۹۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

 

وی قرچک  در  گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: بیش از 22عنوان برنامه در سطح شهرستان قرچک در این هفته برگزار می گردد که راهپیمایی و اجتماع بزرگ(حافظان حریم خانواده) با حضور گسترده  و هزاران نفری برادران و خواهران غیرتمند ،  از مهم ترین برنامه ها است.

مسئول بسیج خواهران قرچک با بیان اینکه امروزه خانواده از طریق رسانه های معاند ودشمنان مورد هجمه قرار گرفته است؛افزود: وقتی در جامعه بنیان خانواده مستحکم باشد، سلامت خانواده و جامعه تضمین می شود.

نجاریان طوسی خاطرنشان کرد:در 21 تیرماه 1314 بغض ایرانیان از اختناق استبداد در شهر مشهد ترکید و تجمع کنندگان در مسجد گوهرشاد به جرم دفاع از حیثیت و عفت بانوان ایرانی به خاک و خون کشیده شدند،هفته عفاف و حجاب در واقع پاسداشت یاد وخاطره شهدای مسجد گوهرشاد در اعتراض به قانون کشف حجاب است.

مسئول بسیج خواهران در پایان گفت:  طبق روز شمار هفته عفاف و حجاب اهم برنامه های اجرایی بسیج جامعه زنان ناحیه قرچک در طول این هفته در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت به شرح ذیل است:

1)برگزاری جلسات و هیئت های اندیشه ورز  و کمیته شهرستانی عفاف و حجاب با حضور مسئولین شهرستان

2) برگزاری سلسله جشن های با شکوه گوهر علم و عفاف ویژه ولادت حضرت معصومه(س)

3) برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی روشنگری با موضوعات عفاف و حجاب همراه با تجلیل از دختران و بانوان محجبه موفق

5)برپایی نمایشگاه های عفاف و حجاب با موضوعات جنگ نرم و خانواده  وصیت نامه شهدا در باب عفاف و حجاب و تجلیل از طراحان مد و لباس ایرانی اسلامی

6)برگزاری تریبون و کرسی های آزاداندیشی با موضوع چرایی عفاف و حجاب

7 )برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی،هنری، ورزشی با محوریت عفاف و حجاب به ویژه در فضای مجازی

8 )راه اندازی پویش عفاف و حجاب و برگزاری مانورهای فرهنگی با عناوین حجاب میراث کهن و تجربه آرامش در فضای مجازی

8 )صدور بیانیه هفته عفاف و حجاب توسط کلیه حوزه های بسیج محلات و بسیج اقشار و...

9)برگزاری جشنواره های ندای فطرت با برنامه های متنوع از قبیل تحکیم بنیان خانواده، کارگاه های گفت و گو با خدا و مادران آفتاب ویژه مهدهای کودک و مانور های امر به معروف و نهی از منکر.

خبرنگار: سیفی

ارسال نظرات