خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

باید فرهنگ رضوی را در بین مردم تبلیغ و ترویج کنیم/ خود را رضوی کنیم

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید اول خود را رضوی کنیم، گفت: در گام اول باید فرهنگ رضوی را در بین مردم تبلیغ و ترویج کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۸۴
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

باید فرهنگ رضوی را در بین مردم تبلیغ و ترویج کنیم/ خود را رضوی کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی در دیدار خادمین رضوی در حوزه علمیه همدان ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: خدمتگزاری به امام رضا(ع) نعمت بزرگی است.

وی با بیان اینکه باید قدر این نعمت را بدانیم و شکر آن را به‌جا آوریم، افزود: در گام اول باید فرهنگ رضوی را در بین مردم تبلیغ و ترویج کنیم و احادیث ائمه معصومین(ع) را نقل کنیم و توجه کنیم که خودمان را به عنوان شیعه ارائه دهیم نه اینکه به مردم جسارت کنیم.

مدیر حوزه علمیه همدان با بیان اینکه به رشته طلبگی افتخار می‌کنم ابراز داشت: باید پسران یا دختران خود را برای ثبت‌نام در حوزه علمیه تشویق کنیم و این برای انسان افتخار است.

وی با اشاره به اینکه باید اول خود را رضوی کنیم البته نه رضوی اسمی بلکه رضوی مسمی کنیم که امام رضا(ع) از این خادم رضایت داشته باشد، خاطرنشان کرد: مفتخر هستیم که گاهی به زیارت حضرت مشرف می‌شویم و برای شما خادمین مضاعف می‌شود که هر روز در خدمت حضرت هستید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هرچه می‌توانید برای تبلیغ این راه و خورشیدهای هدایت قدم بردارید و این نعمتی است که خداوند به شما عنایت کرده است.
عدم آرامش در جامعه باعث دوری از ثقلین

مبلغ کاروان رضوی نیز در ادامه ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: عدم آرامشی که در جامعه حاکم شده به دلیل این است که از ثقلین دور شده‌ایم .

حجت الاسلام حسین ذبیحیان، گفت: اگر ذره‌ای از سیره ثقلین را ارائه دهیم جامعه به آرامش می‌رسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار