خبرهای داغ:
بخشدار مرکزی اسدآباد با بیان اینکه اکنون وقت خدمت است نه پرداختن به حواشی، گفت: اعتقاد ما این است که وحدت، انسجام، هم‌افزایی و کمک کردن به همدیگر مسیر خدمتگزاری را تسریع می‌بخشد.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۷۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷

اکنون وقت خدمت است نه پرداختن به حواشیسلیمان نظری دوست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد، با اشاره به اجرای ۲۰ برنامه شاخص در بخشداری مرکزی اسدآباد و مهمترین اقدامات صورت گرفته اظهار داشت: اجرای پروژه جدول‌گذاری در بیش از ۲۰ روستا، اجرای طرح آبخیزداری در منطقه چهاردولی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی از برنامه‌های مهمی بوده که تاکنون انجام شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تشکیل شورای فرهنگی در سطح روستاها با محوریت روحانیت معزز و توجه به فعالیت‌های تشکل‌های مردمی به ویژه در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های ما بوده که با اجرایی کردن آن قدمی در راه فرهنگ برداشته‌ایم.

بخشدار مرکزی اسدآباد با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت در امر توسعه و پیشرفت کشور سرلوحه کار ما است، افزود: تشکیل جلسات مشورتی دهیاران و شوراها، حضور و بازدید و سرکشی به روستاها با مسئولین ادارات، مساعدت و برگزاری یادواره شهدا در مراکز دهستان‌ها، ساماندهی ماشین‌آلات دهیاری‌ها و تلاش برای حفظ و حراست از بیت‌المال از برنامه‌های برجسته دیگری است که در این مرکز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه اعتقاد ما این است که وحدت، انسجام، هم‌افزایی و کمک کردن به همدیگر مسیر خدمتگزاری را تسریع می‌بخشد، تاکید کرد: امروز باید با روحیه ایثار و جهادی به مردم خدمت کرد چراکه زمان توجه به حاشیه‌سازی و پرداختن به حاشیه نیست.

نظری‌دوست بیان کرد: شهرستان ما از نعمت امام جمعه‌ای محبوب، نماینده‌ای شریف و فرمانداری توانمند برخوردار است که همواره دغدغه و تاکید ایشان خدمتگزاری به مردم است بنابراین، این رویکرد مسئولین ارشد استان و شهرستان تعهد ما را دوچندان می‌کند.

وی عنوان کرد: برگزاری جلسات با حضور مدیران کل در نشست‌های مشورتی دهیاران، تشویق و ترغیب کشاورزان به بیمه روستایی، توجه به روستاهای هدف گردشگری، برنامه‌ریزی برای مدیریت پسماند روستاها توسط دهیاران، آسفالت و زیرسازی و بهسازی معابر روستایی در تعدادی از روستاها و دیدار با خانواده‌های نیازمند و توجه به آنان نیز از رئوس برنامه‌های ما بوده است.

بخشدار مرکزی اسدآباد در ادامه با اشاره به تلاش و همیاری دهیاران گفت: دست تک تک دهیاران بخش مرکزی را می‌بوسم چراکه اگر نبودند این افراد انجام این همه خدمت میسر نبود.

وی با بیان اینکه اکنون وقت خدمت است نه پرداختن به حواشی تصریح کرد: لایروبی رودخانه‌ها، ایجاد سیل بند، حفر کانال در مواقع بحرانی به ویژه در ابتدای سال ۹۸، پیگیری مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در بخش مرکزی، شرکت در جلسات تخصصی با موضوعات مرتبط با امور مردم و پیگیری مشکلات و برگزاری ورزش همگانی در تعدادی از روستاها و همچنین تقویت ورزش روستایی از دیگر برنامه‌های اجرا شده، بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات