خبرهای داغ:
گردهمایی ماهانه فرماندهان پایگاه های بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود با موضوع هفته حجاب و عفاف برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۶۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته حجاب و عفاف، گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود در محل ابن حوزه برگزار شد.
در این نشست که با هدف برگزاری برنامه های اثرگذار و هدفمند در رابطه با موضوع حجاب و عفاف و این هفته برگزار شد در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.
نفیسه سبحانی فرمانده حوزه در این نسبت با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) و با تقدیر و تشکر از فعالیت های فرماندهان پایگاه های بسیج در راستای تحقق اهداف بسیج و طرح های اعتلای بسیج با اشاره به هفته حجاب و عفاف و اهمیت این موضوع در برهه کنونی اظهار کرد: متاسفانه دشمن در جنگ نابرابر نرم خود توانسته در بحث حجاب و عفاف اثرگذار باشد و با ترویج فرهنگ بی بند باری و بی حیایی تلاش دارد تا بدحجابی و بی حجابی را در جامعه ترویج نماید.
وی با تاکید بر اینکه باید با فرهنگ سازی و ترویج این مهم در جامعه در برابر توطئه دشمنان ایستادگی نماییم افزود: برنامه ریزی هدفمند و اجرای برنامه های اثرگذار در این حوزه نیاز امروز جامعه است و باید تلاش کنیم در این راستا با برنامه های بلند مدت بتوانیم این فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را قوام بخشیم و توطئه دشمنان را ناکام کنیم.
گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج جامعه زنان حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها