به همت سپاه فتح

یک‌هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری می رسد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی تا پایان سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۵۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج سردار حمید خرم دل اظهار کرد: درسالجاری بیش از یک هزار پروژه اقتصاد مقاومتی، عمرانی و محرومیت زدایی در دست اجرا و تا پایان سالجاری به اتمام و به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها در زمینه آبرسانی به مناطق محروم، احداث مسکن برای مدد جویان تحت پوشش، حوزه کشاورزی و دامپروری در دست اجراست.

فرمانده سپاه فتح استان ابراز کرد: پنج دهستان کهگیلویه و بویراحمد در مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و هم‌اینک در حال فعالیت است.

وی ادامه امسال: امسال ۶۵۰ واحد مسکونی از سوی سپاه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در حال احداث است.

خرم دل ادامه داد: در حوزه کشاورزی و دامپروری یکی از سیاست‌ها و برنامه‌هایی که سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی آن را دنبال می‌کند ایجاد فضای آموزش و افزایش بهره‌وری است که در این حوزه توجه بیشتری را می‌طلبد.

خرم دل از آغاز عملیات آبرسانی به بیش از ۱۰۰ روستای محروم شهرستان باشت با اعتباری افزون ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: زمان اجرا و بهره برداری بخش عمده‌ای از آن‌ها کمتر از یک سال به طول می‌انجامد.

وی ابراز کرد: مشارکت و حضور سپاه در کار‌های محرومیت زدایی در چندین سطح انجام می‌شود که اردو‌های جهادی در حوزه‌های گوناگون و مشارکت در ساخت طرح‌های عمرانی و خدماتی از جمله این اقدام هاست.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هم اینک ۱۵۲ گروه جهادی در حوزه دانش آموزی و دانشجویی در سطح روستا‌ها و مناطق محروم استان مشغول فعالیت و انجام کار‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و محرومیت زدایی هستند.

خرم دل ابراز کرد: بیشترین فعالیت گروه‌های جهادی دانش آموزی و دانشجویی در فصل تابستان است در بخش‌ها و مجموعه مختلف فعالیت دارند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این گروه‌های جهادی به صورت هماهنگ در نقاط محروم این استان فعالیت داشته باشند.
ارسال نظرات