مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد ۴.۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۲۵
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان گفت: افزایش مصرف برق در استان نسبت به سال قبل بیش از ۴۱۱ مگاوات ثبت شد.
راهزادی با اشاره به اینکه در این روز مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ مگاوات بیشتر بوده است، افزود: به منظور جلوگیری از خاموشی، مشترکان با مدیریت بیشتر، در مصرف برق صرفه جویی کنند.
راهزادی بیشترین مصرف برق در بین شهر‌های استان را مربوط به شهرستان گچساران با ۱۵۵ مگاوات اعلام کرد و ادامه داد: شهرستان‌های بویراحمد و دنا با مصرف ۱۰۶ مگاوات و افزایش ۱۵ مگاواتی نسبت به سال قبل در رتبه دوم مصرف برق در این استان قرار داشتند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: مصرف برق در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، باشت و چرام به ترتیب ۳۳،۳۵،۷۴ و ۲۱ مگاوات ثبت شده است.
وی مقدار مصرف برق در پیک بار روز شانزدهم تیرماه امسال در کشور را نیز ۵۴ هزار و ۹۶۲ مگاوات اعلام کرد و افزود: مصرف برق در کشور در این روز نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.
راهزادی از مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد خواست در تابستان امسال، برق مصرفی خود را مدیریت کنند تا قطعی برق برنامه ریزی شده اعمال نشود.
وی گفت: روزانه بیش از هزار و ۷۰۰ کنتور دیماندی پمپ‌های کشاورزی با مقدار مصرفی بیش از ۱۰ مگاوات برق در کهگیلویه و بویراحمد در ساعت‌های پیک بار قطع می‌شود.
بیش از ۲۷۰ هزار مشترک خانگی و تجاری برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
ارسال نظرات