خبرهای خوش در حوزه ی راه و شهرسازی چرام

به منظور رفاه حال شهروندان چرام چند طرح عمرانی در حوزه راه و شهرسازی در دست اجرا است.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۲۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳
مدیرکل راه و شهرسازی استان، یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم شهرستان چرام را، محور چهار خطه دهدشت- چرام به طول ۴ کیلومتر دانست و گفت:۲ کیلومتر این طرح آسفالت شده و آماده بهره برداری است. خبر‌های خوش در حوزه‌ی راه و شهرسازی چرام
سید عبدالمجید نژاد صفوی افزود: برای تکمیل و بهره برداری ادامه این محور و مسیر ارتباطی به طول ۲ کیلومتر، قرارداد جدید با پیمانکار این طرح، منعقد شد و تا چهل روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: یکی از محور‌های ارتباطی مهم و برفگیر شهرستان چُرام، که مشکلات زیادی را برای مسافران، عشایر و روستا‌های اطراف بوجود آورده است، مسیر طسوج و روستا‌های طول این مسیر در شهرستان چرام، به طول ۲۲ کیلومتر است که تردد در برخی از نقاط این مسیر به سختی انجام می‌شود.
نژاد صفوی از آسفالت بخشی از محور ارتباطی طسوج و روستا‌های طول این مسیر در آینده نزدیک خبرداد و گفت: عملیات آسفالت در محور‌های ارتباطی منطقه طسوج و راه‌های روستایی در کوتاهترین زمان ممکن شروع و به زودی آسفالت خواهند شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به محور ارتباطی شهرستان چرام و باغچه سادات به سمت یاسوج که از محور‌های پرترافیک، ملی، حادثه خیز است گفت: بخشی از این محور ارتباطی تا شهریور امسال و تا قبل از شروع فصل سرما و بارندگی ها، آسفالت خواهد شد.
سید عبدالمجید نژاد صفوی، از تکمیل و بهره برداری محور حادثه خیز آب حیات در شهرستان چرام تا قبل از دهه مبارکه فجر امسال خبر داد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن این محور، با ایمن سازی‌های لازم، ۱۰ مورد اصلاحات در این مسیر صورت خواهد گرفت تا تصادفات و حوادث جاده‌ای به نحو چشمگیری کاهش پیدا کند.
فرماندار شهرستان چرام هم، با اشاره به اینکه، مجتمع ادارات شهرستان چرام تا دو سه هفته آینده تکمیل و در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد گفت: به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم و استقرار برخی از ادارات شهرستان چرام مجتمع اداری این شهرستان تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار