نشست هم اندیشی دستگاههای مرتبط با عفاف و حجاب به منظور هم افزایی اعضای گروه و کاهش آسیب های ناشی از بدحجابی در سالن شهید شوشتری سپاه فتح استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۲۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
سرهنگ مصطفایی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان در این نشست گفت: نظارت بر بازار و پارک‌ها بیش از ۱۷۵ مورد تعهد کتبی به افراد بدحجاب،۴ هزار مورد تذکر لسانی با هنجار شکنان، معرفی ۴ نفر متخلف در زمینه حجاب و عفاف به مراجع قضایی، شناسایی ۱۸۰ کافی شاپ غیر مجاز، ۳۰ باب باغ تفریحی که محل گذران افراد هنجار شکن بودند، پلمپ ۲۵ مورد باغ تفریحی از جمله فعالیت‌های امسال بوده است.
سرهنگ انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح استان هم با بیان اینکه اصناف ما غیر فعال و ضعیف هستند، خانواده‌ها هم در زمینه عفاف و حجاب کم کاری می‌کنند گفت: باید از ظرفیت دانشگاه، آموزش و پرورش و صدا وسیما ودیگر دستگاه‌های فرهنگی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کرد.
هدایتخواه فعال فرهنگی دریاسوج گفت: در یاسوج ۴۴ بیت الزهراء، در محله‌های مختلف بامحوریت عفاف و حجاب خانواده برنامه‌های آموزشی و تربیتی برگزار می‌کنند.
وی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی عفاف و حجاب و تولید لباس با نظارت هیات متخصص خبر داد و گفت: اکنون عفاف و حجاب به یک موضوع سیاسی در فضای مجازی تبدیل شده است.
هدایتخواه به ضرورت ترویج فرهنگ و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: کارکنان ادارات می‌توانند در این زمینه فعالیت‌های مثمر ثمر و مفیدی انجام دهند.
در این نشست مقرر شد اجتماع فاطمیون به مناسبت هفته عفاف و حجاب روز ۵ شنبه همین هفته در یاسوج برگزار شود.
ارسال نظرات