دادستان کل کشور با بیان اینکه کشف حجاب از ترفندهای دشمن برای شکستن خطوط قرمز نظام اسلامی است گفت: موضوع حجاب در بطن جامعه نهادینه شده و بانوان ایران اسلامی به خوبی به حجاب معتقد هستند و آن را رعایت می کنند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۹۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام محمد جواد منتظری دادستان کل کشور پایان شورای اداری ساوه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه ترویج بی بندوباری و کشف حجاب از ترفندهای دشمن برای شکستن خطوط قرمز نظام اسلامی است گفت: خوشبختانه ملت ایران با ملتی با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی عمدتا معتقد به ارزش ها هستند و سانی که حجاب را رعایت نمی کنند عده بسیار کمی می باشند.

وی با بیان اینکه حجاب یک موضوعی قرآنی و مطابق با فطرت انسان ها است افزود: موضوع حجاب در بطن جامعه نهادینه شده و بانوان ایران اسلامی به خوبی به حجاب معتقد هستند و آن را رعایت می کنند.

دادستان کل کشور با اشاره به سرمایه گذاری های عظیم دشمن در بحث گسترش بی عفتی در جامعه بیان داشت: کسانی که کشف حجاب می کنند نباید تحت تأثیرات عملیات های روانی دشمنان قرار گیرند چراکه دشمن امروز تمام توان خود را برای شکستن خطوط قرمز به میدان آورده است.

وی با تأکید براینکه کشف حجاب جرم محسوب می شود گفت: افرادی که کشف حجاب می کنند و یا عامل کشف حجاب هستند مرتکب جرمک می شوند و دستگاه انتظامی و سیستم قضایی بنا بر آموزه های دینی و شرعی با آنها برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام منتظری در پایان خاطر نشان کرد: نظام اسلامی بر روی حفظ ارزش ها و آرمان های خود ایستادگی می کند و قطعا در برابر توطئه ها و ترفندهای دشمنان منفعلانه عمل نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات