استاد جنگ نرم بسیج اساتید استان اصفهان:

حجاب و عفاف مانع بزرگی برای اهداف غرب است

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گفت: مانعی بر سر اهداف بزرگ غرب به نام حجاب و عفاف وجود دارد و دنیای غرب تلاش می‌کند از طریق رسانه و سبک زندگی غربی و نفوذ، این ارزش را عوض کنند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۸۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، بیژن شمس با توجه به اینکه جمهوری ما جمهوری اسلامی است، نگاه تمدنی حجاب وجود دارد و فطرت انسان نیازمند حجاب است، اظهار کرد: حجاب را می‌توانیم حتی در دیگر موجودات و مخلوقات خداوند ببینیم.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه گفت: در ذات خلقت دنیا پوشش وجود دارد، هر چیزی نیازمند به امنیت است پوشش نیاز دارد و هر چقدر مهم‎تر و با ارزش‌تر باشد پوشش آن باید بیشتر باشد، از طرفی هم با توجه به اینکه انسان اشرف مخلوقات است، نیازد دارد تا از خود حفاظت کند.

وی افزود: حجاب و عفاف نه‌ تنها برای زن بلکه برای مرد هم توصیه شده تا از ارزش‌های درونی محافظت کند و با توجه به ارزش‌های درونی خود به جایگاه خلیفه‌الله برسد و بتواند بر آن‎چه خداوند به آن اجازه داده، حکم‎رانی کند.

شمس با توضیح اینکه نظام استعماری و غرب پایه بر شرک دارند و در ظاهر این موضوع را بیان نمی‌کند، بیان کرد: روند نظام غرب این است که خدا را از صحنه زندگی و حکومت جوامع بیرون کنند و به همین دلیل می‌خواهند ارزش‌ها را جابه‌جا کند و مسیر حرکت انسان که قرار است به تکامل برود را تغییر دهند.

وی اضافه کرد: اگر این انسان به تکامل برسد می‌خواهد حکومت الهی را در زمین اجرا کند و جایی برای این حکومت‌های غربی وجود ندارد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه می‌خواهند ارزش‌های معنی و الهی  را جابه‌جای کند و آن‌ها را به ارزش‌های مادی و دنیایی تغییر دهند، تصریح کرد: مانعی بر سر اهداف بزرگ غرب به نام حجاب و عفاف وجود دارد و دنیای غرب تلاش می‌کند از طریق رسانه و سبک زندگی غربی و نفوذ، این ارزش را عوض کنند.

این استاد جنگ نرم در پایان گفت: متأسفانه باید بگویم برخی از عناصر داخلی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و لازم است حجاب و عفاف را  از نگاه خالق انسان نگاه کنیم خالق برای هر انسانی یک ارزشی را قائل شده است.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات